Selasa, 27 Disember 2011

Yeahh Dapat Sijil

Sijil Kursus Asas Aplikasi Android

Kursus ni diadakan sebulan yang lepas dan baru sekarang dapat sijil. Well ok la tu sebab dapat juga. Daripada tak dapat langsung lagi naya. Yeahh tak sangka walaupun aku sangat malas gila babas untuk libatkan diri pada semester ni, ada juga 1 sijil penyertaan.  Kalau semester lepas aku tak ingat dah dapat sijil ape. Setakat ni sijil berkayak je yang aku masih tak dapat. Dah 2 tahun berlalu tapi tetap tak dapat juga sijil. Iskk nak jugak sijil berkayak Bintang 1 baru la senang nak pergi berkayak kat mana-mana je. :)

Comments
4 Comments

4 ulasan:

diana berkata...

tahniah..
gantung la kat dinding..:p

syaz@rozelt berkata...

taniah2x..hehe

Zul Fattah berkata...

haha.. Tahniah... aku pun ada la..

Original CikTeddy berkata...

mintak la sijil kayak tu..huhu

 
Related Posts with Thumbnails