Terlupa Kat Blog Ni

5:03 PTG

Minggu ni aku kurang sikit update blog kerana aku sedang join Adventure bersama seorang kawan sekelas. Adventure tu takde ape sangat pun melainkan berkaitan dengan laman web dan juga blogging yang sentiasa menjadi ketagihan aku. So pada minggu lepas aku dan seorang kawan ni dah angkat 1 hosting daripada SyokHost.com dan juga telah daftar 1 domain

Semuanya telah siap setting dan bahagian aku pun dah sepenuhnya elok serta memuaskan. Bila dah siap beberapa hari lepas, aku pun lepaskan la gian dengan update post kerana blog yang aku pegang ni lebih bertumpukan kepada santapan bacaan. Kalau rasa menarik , jangan lupa like dan bagi support. Kalau rasa tak menarik, boleh bagi cadangan mengenai kekurangan yang ada terutama sekali pada bahagian Content sebab memang blog ni aku cuba jadikan santapan bacaan yang menarik.


Klik Banner kat atas untuk pergi ke Demn Blog :)

p/s : Jemput-jemput la singgah masuk ke sana ye :)

You Might Also Like

0 ulasan