Selasa, 20 Disember 2011

Berat badan aku

Berat badan aku. Tak tahu sama ada berat ni normal, tak cukup atau terlebih dengan ketinggian 167 cm. Bmi aku tak tahu nak kira macam mana tapi rasa-rasanya normal je kot. Ha ha tapi yang pasti of coz la tak kurus dengan berat macam ni kan ? Humm aku sendiri pun dah tak ingat dah berat aku yang sebelum ni berapa. Aahhh lantak la janji bahagia.
Comments
15 Comments

15 ulasan:

Fyqa berkata...

dh ok kot berat tuh.

alif ismail berkata...

haha...berat badan kite sama...cuma tinggi berbeza...hihi...

Ahmad Haziq Azlan berkata...

normal ke macam ni? macam terlebih berat je.... jajaja

gedek! berkata...

boleh tambah lagi ni bro...!

haha

mas saari berkata...

ok kot? seimbang ngan tinggi..

i'm ezza haniza berkata...

normal lettew bagi lelaki !

Freaky berkata...

normal ke ? haha kalau pasal berat badan ramai je komen. LOL

Teesaz berkata...

rasenya normal lah.. tinggi, tak ape.

ezzyra berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ezzyra berkata...

lamanya x menimbang...tah berape la berat aku...utk kira BMI...meh aku ajar...hahaha

BMI=berat(kg)/(tnggixtinggi)dlm meter

so,ko kira la BMI ko 2...

diana berkata...

lelaki tak sama dengan perempuan..
kalau kena dengan tinggi
mungkin berat ni normal ..

cucu umie berkata...

tpy xpelah ayie kurus sikit.. hohoh 54kg

Mohd Azrul Aziim berkata...

Marilah bersama menuju kesihatan

Mohd Azrul Aziim berkata...

Klu ikut bmi ko 24.7
Based on the asian bmi cutoff, ni category preobese.

Freaky berkata...

preobese ? Shit !!!

 
Related Posts with Thumbnails