Berat badan aku

3:25 PTG

Berat badan aku. Tak tahu sama ada berat ni normal, tak cukup atau terlebih dengan ketinggian 167 cm. Bmi aku tak tahu nak kira macam mana tapi rasa-rasanya normal je kot. Ha ha tapi yang pasti of coz la tak kurus dengan berat macam ni kan ? Humm aku sendiri pun dah tak ingat dah berat aku yang sebelum ni berapa. Aahhh lantak la janji bahagia.

You Might Also Like

15 ulasan

  1. haha...berat badan kite sama...cuma tinggi berbeza...hihi...

    BalasPadam
  2. normal ke macam ni? macam terlebih berat je.... jajaja

    BalasPadam
  3. boleh tambah lagi ni bro...!

    haha

    BalasPadam
  4. ok kot? seimbang ngan tinggi..

    BalasPadam
  5. normal ke ? haha kalau pasal berat badan ramai je komen. LOL

    BalasPadam
  6. rasenya normal lah.. tinggi, tak ape.

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. lamanya x menimbang...tah berape la berat aku...utk kira BMI...meh aku ajar...hahaha

    BMI=berat(kg)/(tnggixtinggi)dlm meter

    so,ko kira la BMI ko 2...

    BalasPadam
  9. lelaki tak sama dengan perempuan..
    kalau kena dengan tinggi
    mungkin berat ni normal ..

    BalasPadam
  10. tpy xpelah ayie kurus sikit.. hohoh 54kg

    BalasPadam
  11. Klu ikut bmi ko 24.7
    Based on the asian bmi cutoff, ni category preobese.

    BalasPadam