Isnin, 19 Disember 2011

Bilik sejuk semester ni

Tahun lepas akibat tak tahan sangat dengan panas pada siang hari dan malam yang membuatkan aku tak dapat tidur, jadi aku beli sebuah pendingin udara yang menggunakan air sebagai penyejuk. Lepas daripada tu aku dah dapat tidur dengan aman tanpa rasa panas lagi. Pada awal sem ni rumah dah tukar tapi aku masih dapat bilik yang tengah lagi dan jangkaan aku bilik ni juga akan rasa panas seperti semester yang sebelum ni. Tapi aku tak tahu kenapa bilik tengah semester ni jadi sejuk sampaikan aku dah tak guna pendingin udara.

Sepanjang semester ni aku tak pernah on pendingin udara dan dibiarkan berhabuk kat tepi dinding kerana bilik aku dah cukup sejuk. Tapi yang jadi masalahnya bila bilik sejuk, aku pulak yang jadi rindukan katil untuk tidur. Haihh masalah betul tapi ok la sebab bilik dah sejuk tanpa aku perlu gunakan pendingin udara. Satu lagi apa motif aku buat post ni pun aku tak tahu. Saja nak sembang

Comments
5 Comments

5 ulasan:

hira berkata...

hahaha. sekadar untuk penuhkan entri. it's ok. kadang-kadang entri melalut pun ok apa. hiburkan hati juga :)

ezzyra berkata...

ha3...tp sem ni mmg sejuk ckit kan...musim hjan kot wp kt cni jrg2 je hjan

ziana berkata...

ishhh orang beriman memang camtu... dah agak-agak terlebih kipas tu hantar la sini

diana berkata...

ye la..
sekarang kan musim hujan..
tuunggu la bulan 3,4 tahun depan ..
mesti panas balik..hehhhe

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

bak mai lah kasi dekat Tia nak pasang dalam bilik .. bilik Tia berhaba semacang :)

 
Related Posts with Thumbnails