Waaahhh kek secret recipe

4:30 PTG

Yummy yummy

Tadi kawan aku ajak makan kek. Dia baru je balik daripada secret recipe dan belikan 2 kek. Ehem aku ni kalau ada yang ajak makan memang sah laju je terbang ke rumah orang. Ha ha. Kek yang dibeli kawan aku tadi adalah kek coklat dan juga kek blue berry. Rasa sedap bangat weeeiii terutama sekali kek coklat yang lembut sebab aku ni jenis pencinta kek coklat.

He he nak makan banyak tak boleh sebab ni kek orang. Errmmm rasa sedap la plak sebab dah lama x melantak kek coklat. Haaiissshh tak boleh jadi ni, mesti kena makan jugak kek coklat yang lembut dan gebu. Tapi... Tapi... Nanti berat badan naik pula kalau asyik makan je. Isskkk seksanye hidup.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

You Might Also Like

11 ulasan

  1. rm6 untuk 1 slice.. memang mahal but sedap wooo

    BalasPadam
  2. gagagaga
    kek2 kat secret recepi mang owess d besttt



    arghhhhh
    sedapnye indulgence
    huhuhuhu

    BalasPadam
  3. ni kek amy suka bila g secret resipi..chocolate indulgence..mmg best..

    BalasPadam
  4. aimie : memang terbaik woookk

    amyliana : yep rasa coklat dan juga lembut. sangat best

    BalasPadam
  5. aku pon dpat mkn kek jgak...white chocolate...nyum2...haha

    BalasPadam
  6. aq gilakan cheese cake secret recipe ni...sedap woo..terbaik!! haha~

    BalasPadam
  7. azi : haha dapat makan jugok dio ni

    ezad : cheese sedap tp coklat lagi sedap

    BalasPadam
  8. kek secret recipe mmg best..mahal tp berbaloi...sedap..

    BalasPadam
  9. selagai boleh makan..
    makan je..
    tapi makan sepotong kena la bersenam
    kerap2..heheheh

    BalasPadam
  10. aishah : Agree

    diana : hehe baik kak.. akan cuba ikut nasihat akak

    BalasPadam