Khamis, 22 Disember 2011

Waaahhh kek secret recipe

Yummy yummy

Tadi kawan aku ajak makan kek. Dia baru je balik daripada secret recipe dan belikan 2 kek. Ehem aku ni kalau ada yang ajak makan memang sah laju je terbang ke rumah orang. Ha ha. Kek yang dibeli kawan aku tadi adalah kek coklat dan juga kek blue berry. Rasa sedap bangat weeeiii terutama sekali kek coklat yang lembut sebab aku ni jenis pencinta kek coklat.

He he nak makan banyak tak boleh sebab ni kek orang. Errmmm rasa sedap la plak sebab dah lama x melantak kek coklat. Haaiissshh tak boleh jadi ni, mesti kena makan jugak kek coklat yang lembut dan gebu. Tapi... Tapi... Nanti berat badan naik pula kalau asyik makan je. Isskkk seksanye hidup.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Comments
11 Comments

11 ulasan:

Ahmad Haziq Azlan berkata...

mahal wo..

Freaky berkata...

rm6 untuk 1 slice.. memang mahal but sedap wooo

aimie amalina berkata...

gagagaga
kek2 kat secret recepi mang owess d besttt



arghhhhh
sedapnye indulgence
huhuhuhu

~AmyLiana86~ berkata...

ni kek amy suka bila g secret resipi..chocolate indulgence..mmg best..

Freaky berkata...

aimie : memang terbaik woookk

amyliana : yep rasa coklat dan juga lembut. sangat best

ezzyra berkata...

aku pon dpat mkn kek jgak...white chocolate...nyum2...haha

Ezad Skytech berkata...

aq gilakan cheese cake secret recipe ni...sedap woo..terbaik!! haha~

Freaky berkata...

azi : haha dapat makan jugok dio ni

ezad : cheese sedap tp coklat lagi sedap

Aishah Jahirah(cik aisha) berkata...

kek secret recipe mmg best..mahal tp berbaloi...sedap..

diana berkata...

selagai boleh makan..
makan je..
tapi makan sepotong kena la bersenam
kerap2..heheheh

Freaky berkata...

aishah : Agree

diana : hehe baik kak.. akan cuba ikut nasihat akak

 
Related Posts with Thumbnails