Khamis, 22 Disember 2011

Raba poket jumpa rm10

Rm 10 yang berlipat kali ganda

Waaahhh tak sangka bila seluk je poket seluar yang baru nak pakai tadi ada jumpa sekeping rm 10. Nasib baik rm 10, kalau 50 memang senyum lebar je la aku sepanjang malam ni siap di bawa ke dalam mimpi lagi. Lol alang2 dah jumpa duit yang tak seberapa banyak ni, aku pun laju ke kedai untuk makan untuk bungkus ns goreng kg. Baki nanti aku rasa nak beli kek atau roti kot tapi rasa malas pulak nak makan banyak malam2 macam ni. Aaarrrggghhh rasa nak makan tapi apakan daya kena kawal.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Comments
6 Comments

6 ulasan:

Zul Fattah berkata...

makan je kerja.. jelous aku.. bak sini r baki tu.. aku nak makan xde duit ni..

Ezad Skytech berkata...

tiap kali seluk poket jumpa duit kan best...haha...aq pun pernah jugak...:D

cucu umie berkata...

kawal pemakanan yer bro..hehe

aimie amalina berkata...

rezeki2
hehehehe :))

diana berkata...

tau nak makan je dia..
hahaha

Ahmad Syuxer berkata...

rezeki tak diundang hehe.kan best time2 terdesak nak pakai duit tetiba seluk poket ada duit hehe..magis tuh

 
Related Posts with Thumbnails