Raba poket jumpa rm10

7:53 PTG

Rm 10 yang berlipat kali ganda

Waaahhh tak sangka bila seluk je poket seluar yang baru nak pakai tadi ada jumpa sekeping rm 10. Nasib baik rm 10, kalau 50 memang senyum lebar je la aku sepanjang malam ni siap di bawa ke dalam mimpi lagi. Lol alang2 dah jumpa duit yang tak seberapa banyak ni, aku pun laju ke kedai untuk makan untuk bungkus ns goreng kg. Baki nanti aku rasa nak beli kek atau roti kot tapi rasa malas pulak nak makan banyak malam2 macam ni. Aaarrrggghhh rasa nak makan tapi apakan daya kena kawal.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

You Might Also Like

6 ulasan

  1. makan je kerja.. jelous aku.. bak sini r baki tu.. aku nak makan xde duit ni..

    BalasPadam
  2. tiap kali seluk poket jumpa duit kan best...haha...aq pun pernah jugak...:D

    BalasPadam
  3. tau nak makan je dia..
    hahaha

    BalasPadam
  4. rezeki tak diundang hehe.kan best time2 terdesak nak pakai duit tetiba seluk poket ada duit hehe..magis tuh

    BalasPadam