Aku rindu kau blog

9:04 PTG

Akhirnya aku ada kesempatan juga nak update blog. Ni pun update melalui fone je sebab berok band laptop dah sampai limit dan speed pun jadi lembab gileeeee. Minggu ni memang sibuk gila kambing dengan segala benda yang sangat memberi tekanan kat aku. Lepas tu masalah bertambah gile apabila pihak pentadbiran universiti tukar jadual peperiksaan course aku menjadi sangat padat. Hari tu unit peperiksaan sembang kata dah tak boleh tukar. Last sekali diorang jugak yang tukar. Memang kaki putar belit gila unit peperiksaan universiti ni.

Alamak aku dah emo sangat. Sory sory sebab emo dalam post. Ni semua gara-gara tension yang teruk untuk minggu ni. Ok aku nak makan dulu. Lapa pulak bila banyak tekanan.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

You Might Also Like

4 ulasan

  1. aku pun rindu entri terbaru mu sahabat..

    BalasPadam
  2. kalau intrnet problem..mmg jadi masalah....nak buat apa pun tak boleh..

    BalasPadam
  3. ku menunggu entri menarik dr blog ni...

    neway asl nsi tu ciput sgt??smpai telor pun leh tutup nsi tu....hehehe

    BalasPadam
  4. erk bole caye ke menunggu entri blog aku =_=

    BalasPadam