Katilku berselerak

12:47 PG

Errkk takpe ke letak gambar kat atas ni ? Takpe kot sebab tak nampak pakaian dalam pon dalam gambar ni. Ha ha ha baru angkat baju yang dijemur petang tadi dan malas lagi nak lipat. Agak-agak nak masuk tido nanti la baru lipat dan itu pun kalau rajin. Eehhh aku memang rajin tau. Haihh blog ni terabai sikit beberapa hari ni sebab sibuk duk buat benda lain. Nanti la kalau rajin baru la update blog ni juga. Lagipun ni blog kesayangan aku dan aku kena memastikan blog ini tetap hidup walaupun aku dah mati. Ngeeeeee

You Might Also Like

6 ulasan

  1. hahahahaha
    biasa la bilik bujang...

    BalasPadam
  2. perkara yg pernah aku lalui sebelum kahwin dulu..

    BalasPadam
  3. haha...kalau da mengantuk sangat...letak tepi dulu baju tu...esok2 baru lipat....

    BalasPadam
  4. biasalah kalau katil lelaki..*_*

    BalasPadam
  5. wah..
    ayat pening tu..
    hehehe

    BalasPadam
  6. ko jgn abaikan blog ni...syang tau x...

    BalasPadam