Isnin, 12 Disember 2011

Katilku berselerak

Errkk takpe ke letak gambar kat atas ni ? Takpe kot sebab tak nampak pakaian dalam pon dalam gambar ni. Ha ha ha baru angkat baju yang dijemur petang tadi dan malas lagi nak lipat. Agak-agak nak masuk tido nanti la baru lipat dan itu pun kalau rajin. Eehhh aku memang rajin tau. Haihh blog ni terabai sikit beberapa hari ni sebab sibuk duk buat benda lain. Nanti la kalau rajin baru la update blog ni juga. Lagipun ni blog kesayangan aku dan aku kena memastikan blog ini tetap hidup walaupun aku dah mati. Ngeeeeee
Comments
6 Comments

6 ulasan:

Ahmad Haziq Azlan berkata...

hahahahaha
biasa la bilik bujang...

kiz berkata...

perkara yg pernah aku lalui sebelum kahwin dulu..

Ezad Skytech berkata...

haha...kalau da mengantuk sangat...letak tepi dulu baju tu...esok2 baru lipat....

Bui Junaidi berkata...

biasalah kalau katil lelaki..*_*

diana berkata...

wah..
ayat pening tu..
hehehe

ezzyra berkata...

ko jgn abaikan blog ni...syang tau x...

 
Related Posts with Thumbnails