Sabtu, 10 Disember 2011

Binatang apa ni ?

Tadi masa odw nak pergi makan, aku ada singgah rumah kawan sekejap. Bila masuk je dalam rumah, aku tengok dia sedang pegang benda yang sangat pelik. Huumm ape benda tu. Tak pernah pun aku tengok menatang ni. Nampak comel pun ada juga sebab benda ni kecik dan bulu dia pun lembut. Kawan aku cakap ni adalah Sugar Glider. Hurmm tak pernah aku tengok benda ni depan mata tapi tadi dia macam malu2 pulak masa aku nak ambil gambar.. Hehe memang sangat comel tau.
Comments
14 Comments

14 ulasan:

ADEEYA berkata...

Comel. :D Hihi

CloudDragon berkata...

fisrt time nampk ko, 2 yg malu 2..hehe

JR berkata...

Comelnya natang tu, tapi Firdaus lagi comel...

Entri terbaru di blog JR: "Seram...Melihat Kepala Langsuir Berpusing Ke Belakang"

Bro Ahmad berkata...

letak kt kocek baju best jugak ni..hahaa

SoLy SoLicious berkata...

binatang ni comel..tp mahal kemain~

gedek! berkata...

gremlins?

Nur Najwa berkata...

betul comel!!

saveqmm berkata...

ehh tak tahu nama haiwan ni..tapi ada filem animasi dia kan,,aku pun lupa sudah..hehe

shaliza khairi berkata...

aaaa. comey sangat2 sugar glider neh. abang aku ada bela. rasa nak picit2 je. hehe.

Ahmad Haziq Azlan berkata...

mahal wo menatang ni

ezzyra berkata...

sugar glider...eh ade kt umah dek ann eh...pet zira ngn dek ann la 2...

sergeant keroro berkata...

comel ke? haha

esempoi berkata...

comel gak tu.. mana datang ek

Freaky berkata...

hehe ni kawan aku punya sugar glider. serius sangat comel

 
Related Posts with Thumbnails