Binatang apa ni ?

9:24 PTG

Tadi masa odw nak pergi makan, aku ada singgah rumah kawan sekejap. Bila masuk je dalam rumah, aku tengok dia sedang pegang benda yang sangat pelik. Huumm ape benda tu. Tak pernah pun aku tengok menatang ni. Nampak comel pun ada juga sebab benda ni kecik dan bulu dia pun lembut. Kawan aku cakap ni adalah Sugar Glider. Hurmm tak pernah aku tengok benda ni depan mata tapi tadi dia macam malu2 pulak masa aku nak ambil gambar.. Hehe memang sangat comel tau.

You Might Also Like

14 ulasan

  1. fisrt time nampk ko, 2 yg malu 2..hehe

    BalasPadam
  2. Comelnya natang tu, tapi Firdaus lagi comel...

    Entri terbaru di blog JR: "Seram...Melihat Kepala Langsuir Berpusing Ke Belakang"

    BalasPadam
  3. letak kt kocek baju best jugak ni..hahaa

    BalasPadam
  4. binatang ni comel..tp mahal kemain~

    BalasPadam
  5. ehh tak tahu nama haiwan ni..tapi ada filem animasi dia kan,,aku pun lupa sudah..hehe

    BalasPadam
  6. aaaa. comey sangat2 sugar glider neh. abang aku ada bela. rasa nak picit2 je. hehe.

    BalasPadam
  7. sugar glider...eh ade kt umah dek ann eh...pet zira ngn dek ann la 2...

    BalasPadam
  8. comel gak tu.. mana datang ek

    BalasPadam
  9. hehe ni kawan aku punya sugar glider. serius sangat comel

    BalasPadam