Menguruskan badan makan steamboat

8:40 PTG


Dengar lagu dengan kebosanan sambil tunggu kawan.

Puuufff petang tadi classmate ada sms dan ajak aku makan steamboat malam ni. Ehem aku apa lagi dengan sepantas guruh di langit terus bersetuju tanpa fikir apa pun. Steamboat kot, ermm dah 2 mggu lebih tak makan dan malam ni akan makan dengan banyak. Aduyai makan banyak lagi malam ni lepas tu badan naik lagi. Entah bila nak kurus balik aku pun tak tahu. Ok nak enjoy makanan dulu. Tata

You Might Also Like

5 ulasan

  1. amboi nampak sangat selalu makan kan...
    aku tak pernah pon...
    sedap sangat ke...

    BalasPadam
  2. saya suka gak steambot..memang sedap..

    BalasPadam
  3. last mkn masa sklh rendah..lbh kurang 10 thn lps..
    haihh untung ler...huhu

    BalasPadam
  4. aku nak gemuk juga lah .

    BalasPadam