Isnin, 12 Disember 2011

Menguruskan badan makan steamboat

Dengar lagu dengan kebosanan sambil tunggu kawan.

Puuufff petang tadi classmate ada sms dan ajak aku makan steamboat malam ni. Ehem aku apa lagi dengan sepantas guruh di langit terus bersetuju tanpa fikir apa pun. Steamboat kot, ermm dah 2 mggu lebih tak makan dan malam ni akan makan dengan banyak. Aduyai makan banyak lagi malam ni lepas tu badan naik lagi. Entah bila nak kurus balik aku pun tak tahu. Ok nak enjoy makanan dulu. Tata

Comments
5 Comments

5 ulasan:

Ahmad Haziq Azlan berkata...

amboi nampak sangat selalu makan kan...
aku tak pernah pon...
sedap sangat ke...

nasha sanza berkata...

saya suka gak steambot..memang sedap..

Panggil Aku Han berkata...

last mkn masa sklh rendah..lbh kurang 10 thn lps..
haihh untung ler...huhu

SAYA BUKAN SAMDOL berkata...

aku nak gemuk juga lah .

Zul Fattah berkata...

kat mana oh?

 
Related Posts with Thumbnails