Twitter tempat aku mengarut

2:34 PTG

Dulu aku tak suka main twitter dan lebih layan kepada facebook sebab nak chat dan stalk awek-awek cun pun mudah. Sekarang facebook dah ada timeline maka lagi la senang nak skodeng akaun facebook gadis yang ayu. Ha ha jahat gile. Ok kembali kat tajuk kat atas, bukan semua perkara juga aku boleh buat kat facebook. Sebagai contoh kalau nak update pasal perkara remeh temeh seperti tengah baring, tengah berak, dan tengah mandi, semua ni tak sesuai update kat facebook sebabnya..... Erk banyak sebab dan korang pandai2 la fikir.

So tempat yang sesuai adalah twitter kerana nak update status 30 kali sehari pun tak ada orang bising sebab fungsi dia memang macam tu. Biasa la sekarang aku nak dekat final dan bila hampir je musim macam ni, tangan aku memang suka buat benda mengarut termasuk la main twitter ni. Lagipun saja nak cari tempat untuk update sesuatu yang bosan dan remeh bila dah tak tahu nak sembang dengan sape. #forever alone

P/s : hik hik sampai letak twitter widget kat blog :p ------->
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

You Might Also Like

5 ulasan

  1. JR belum ada akaun twitter. FB pun jarang2 update..

    Tajuk terbaru di blog JR: "Beberapa Fakta Menarik Tentang Maher Zain"

    BalasPadam
  2. akak tak pernag mengarut kat twitter,fb atau blog..
    ekekekeek...:P

    BalasPadam
  3. saya jarang main twitter. tak ada benda nak di"share" haha

    BalasPadam
  4. Ada twitter tapi cam bosan sebab tak ramai kawan.sume duk kat fb jek.=.=

    BalasPadam
  5. ni pun saja buat twitter tempat nak mengarut masa bosan.. kawan pun x ramai jadi senang nak mengarut

    BalasPadam