Makan memang aku laju

5:25 PTG

Hihihi sekarang aku dah jatuh cinta dengan 1 lagi makanan yang ada kat kuala perlis ni iaitu..... Erk aku tak tahu nak panggil nama apa untuk roti kat atas tu tapi memang ada nama dia. Adusss lupa pula nak tengok nama roti ni tadi. Tapi takpe kerana yang tu tak penting sangat pun. Yang paling penting adalah kesedapan roti ni yang berjaya menggoda selera makan aku. Dalam roti ni ada hot dog dan juga sardin ditambah dengan sos serta keju yang membuatkan aku sangat syok gila bila makan.

Roti ni aku beli kat kedai bakery kawasan kuala perlis. Kali pertama aku makan beberapa hari yang lepas terus membuatkan aku jatuh cinta dengan roti ni. Oh roti.. Sedapnyeee.. Auummm .. Masa untuk minum petang.

You Might Also Like

7 ulasan

  1. sekali pandang akak tengok macam ketam tangah berjalan je

    BalasPadam
  2. tengok pun tau sedap..
    klau dalam dia ada keju lagi best tu..:p

    BalasPadam
  3. bila nk blanja aku oh? nampok sdap jah tu..

    BalasPadam
  4. salut dgn mayonisss.....uhhhh ...perghhh

    BalasPadam
  5. sedap ka....nk p try la...kedai kt area mna ya...

    BalasPadam
  6. roti ni memang sedap.. semua rasa ada, hotdog, cheese, sardin dan roti tu sendiri.. marveles

    BalasPadam