Seronak kelas habis awal

11:16 PG

Dapat present daripada kawan yang balik daripada indonesia.

Kelas habis awal ataupun kelas dibatalkan memang impian setiap pelajar sampaikan kegembiraan yang muncul di paras rupa sangat terserlah tanpa ada sebarang selindung. Alamak skima sangat aku tulis untuk mukadimah post ni. Ok ok sekarang aku tulis sempoi pulak walaupun memang diri aku ni skima dan nerd tahap gaban punya.

Ok balik pada kelas batal, ia merupakan satu situasi yang sangat heaven terutama sekali bagi aku yang suka sangat habiskan masa dengan tidur. Biasanya kalau kelas dibatalkan, aktiviti lain akan dilakukan macam online, makan2, tidur, borak, dan juga jalan2. Tapi jalan2 tu tak boleh selalu la sebab nanti habis duit dengan laju. Aku ni jenis sayangkan duit tapi kadang2 tak dapat tahan nafsu untuk belanjakan duit yang ada. Aisehmen aku dah lari topik. Sebenarnya kelas aku tak batal pun. Saja bermimpi untuk kelas batal.

You Might Also Like

2 ulasan