Bila minum jadi rindu

12:06 PG

Hehe kopi rindu tuuuu. Aauuuwwww

Lepas minum kopi ni adakah kita akan rindu kat seseorang ? Atau rindu kat kopi ni ? Atau saja je nak rindu ? Atau rindu serindu rindunya ? Alamak mana 1 yang tepat ni. Aku sendiri pun tak tahu tapi dalam hati nak jugak rasa minum kopi rindu ni. Mana la tahu tiba-tiba jadi rindu ke bagus jugak. Haha apa yang aku merepek sangat ni.

Sebenarnya sekarang ni aku tengah frust menonggeng sebab internet slow gila. Aku boleh mati disebabkan internet yang teruk macam ni. Tapi aku kuatkan juga semangat untuk hadapi internet yang ciput ni. Mujur ada fone je boleh update blog dan luahkan tension. Kalau takde fone ni memang tak update la blog aku sampai 1 januari 2012. eh cakap pasal 2012, tak lama lagi dah nak masuk tahun baru :)

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

You Might Also Like

5 ulasan

  1. tensionkan kalau ternet so slow...

    p/s = happy becoming new year :)

    BalasPadam
  2. kene byk makan pil sabar ni
    hehehehe :))

    BalasPadam
  3. rindu la kot kan nak minum lagi. huhu

    on9 kat cc boleh gak kot. hihi

    BalasPadam
  4. oh kopi rindu.. hak hak kena cuba minum gak ni baru tau hasilnya

    BalasPadam
  5. serius 1st time kopi rindu...peminat kopi jgk...pelik gk tajuk entry mula2...tp layan je la...hehehe ok la..tak de lari topik sgt..

    baca ni http://anisa-mylife.blogspot.com/2011/12/is-it-my-engagement.html

    BalasPadam