Ada orang nak bunuh aku ?

2:46 PTG

Semalam aku mimpi indah dengan lepak kat tepi pantai dengan ditiup angin yang sepoi sepoi bahasa. Tapi aku hanya lepak dalam kereta je sebab malas nak keluar pijak pasir pantai. Masa tengah asyik lepak kat pantai, tiba-tiba aku dengar bunyi tembakan dan cermin depan kereta aku pecah berkecai. Takut, cuak, pucat, dan nak terkencing semua ada sambil aku tengok kiri dan kanan siapa yang tembak ke arah kereta aku tu. Tengah aku duk cari penembak tu, aku pun nampak seorang lelaki yang sedang halakan senjata api ke arah aku di sebelah kanan.

Jarak dia dengan kereta aku ada dalam 100 meter. Bila aku nampak je mamat tu tengah angkat senjata api ke arah aku, masa tu juga dia tembak tak henti-henti kat aku yang tengah ada dalam kereta. Fuuuhhh takut gila babas weii bila diri kene tembak dan serang macam tu. Entah macam mana tiba-tiba tangan aku laju je seluk laci dalam kereta tu dan ada jumpa pistol 9mm. Bila dah jumpa pistol, maka bermula la adengan tembak menembak antara aku dan mamat yang tak dikenali tu.

Tengah sibuk duk kalut menembak, mamat tu pun rebah ke pasir pantai secara tiba2. Eerrkkk aku tak tahu apa yang berlaku. Mungkin dia terkena salah satu tembakan aku kot. Aku nampak mamat tu sedang menggelepar atas tanah dan dengan perlahan aku keluar daripada kereta cuba menghampiri mamat yang tengah baring atas pasir tu. Sampai je kat mamat tu, aku tengok bahagian dada dia penuh darah dan dia pun dah macam tak bermaya lagi.

Sambil aku acukan pistol ke muka mamat tu, aku tanya la pasal ape die serang dan tembak kat aku. Dengan suara yang terketar dan perlahan, aku dengar dia cakap bahawa ada orang upah suruh bunuh aku. Aku tanya lagi siapa orang yang upah tu tapi mamat tu degil tak bocorkan rahsia. Last last die mampus macam tu je dan aku tak tahu siapa yang upah mamat tu. Hehe tu la mimpi aku semalam. Frust juga sebab tak tahu siapa yang nak sangat aku mati tu. Demn !!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

You Might Also Like

12 ulasan

  1. perggh...mimpo ko...hahah...yg aku herannya,cmne boleh ade pstol gk dm keta ko 2...hahqa

    BalasPadam
  2. perggh...mimpo ko...hahah...yg aku herannya,cmne boleh ade pstol gk dm keta ko 2...hahqa

    BalasPadam
  3. haha...mimpi rupanya...ingatkan betul2..

    #aq kadang2 susah nak ingat balik apa yg aq mimpi...haha...

    BalasPadam
  4. kahkahkah. cerita mimpi ni sangat lawak ok.

    BalasPadam
  5. ni mesti banyak main game ni..
    heheh

    BalasPadam
  6. detail gak ko ingat mimpi ko..hehe

    aku ingat betul2 ada orang nak bunuh ko hahaha

    BalasPadam
  7. Mengikut ilmu tilikan mimpi JR, ia mimpi yg sangat membahayakan Freaky kerana Freaky akan panjang umur dan murah rezeki!!!

    BalasPadam
  8. haha memang mimpi yang dasyat semalam

    jr : wah kalau betul best tu jr

    BalasPadam
  9. tembak banyak2 pun tak habis peluru ke?
    mimpi.............

    BalasPadam