Majlis Makan Malam Pelajar Kejuruteraan Rangkaian Komputer

9:33 PTG

Hihi malam ni ada majlis makan malam untuk pelajar kejuruteraan rangkaian komputer. Tujuan majlis ni diadakan adalah untuk mengeratkan lagi hubungan diantara pelajar tahun 1, 2 dan 3. Pelajar tahun 4 masih tak ada lagi sebab kursus ni baru diwujudkan 3 tahun yang lepas dan kelas aku merupakan first batch. Dengan adanya majlis makan malam, dapat la aku kenal pelajar2 junior. Sebelum ni memang tak kenal pun kerana kesibukan masa dengan kelas dan aktiviti lain.

P/s : ehh dah sampai masa makan. Haha

You Might Also Like

5 ulasan

  1. orang lelaki ni tak reti langsung ambik makan time ada diner kan??
    tunjuk la gambo menu..
    boleh jugak layan2 mata ni..
    muahahah

    BalasPadam
  2. Diana HAHA! Me so agreed with you. :D HAHAH! :)

    BalasPadam
  3. sila masuk >>>>> hackers-malaysia.blogspot.com

    BalasPadam
  4. Sebelum makan, tenang je..Lepas makan, habis bertebaran semua..haha

    BalasPadam