Rabu, 7 Disember 2011

Majlis Makan Malam Pelajar Kejuruteraan Rangkaian Komputer

Hihi malam ni ada majlis makan malam untuk pelajar kejuruteraan rangkaian komputer. Tujuan majlis ni diadakan adalah untuk mengeratkan lagi hubungan diantara pelajar tahun 1, 2 dan 3. Pelajar tahun 4 masih tak ada lagi sebab kursus ni baru diwujudkan 3 tahun yang lepas dan kelas aku merupakan first batch. Dengan adanya majlis makan malam, dapat la aku kenal pelajar2 junior. Sebelum ni memang tak kenal pun kerana kesibukan masa dengan kelas dan aktiviti lain.

P/s : ehh dah sampai masa makan. Haha

Comments
5 Comments

5 ulasan:

diana berkata...

orang lelaki ni tak reti langsung ambik makan time ada diner kan??
tunjuk la gambo menu..
boleh jugak layan2 mata ni..
muahahah

ADEEYA berkata...

Diana HAHA! Me so agreed with you. :D HAHAH! :)

just alone berkata...

sila masuk >>>>> hackers-malaysia.blogspot.com

SoLy SoLicious berkata...

sonoknye makan2

med berkata...

Sebelum makan, tenang je..Lepas makan, habis bertebaran semua..haha

 
Related Posts with Thumbnails