Waaaaa awek uitm machang

5:41 PTG

Aku snap time takde awek. Argghhh

Lepas makan tadi, aku dan kawan2 sambung perjalanan untuk pulang ke rumah. Lepas tu driver kereta selaku kawan aku juga berhenti sekejap kat bahagian depan uitm machang kerana dia nak jumpa dengan membe die. Aku dan sorang lagi hanya tunggu dalam kereta je sambil tengok suasana dan pelajar uitm machang ni. Apa yang bestnye adalah kami usha gadis2 uitm. Woooaaaaa serius memang ramai yang cun. Tu baru tengok kat luar. Kalau kat dalam tak tau la aku nak cakap ape. Ha ha bukan selalu ade peluang macam ni :p

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

You Might Also Like

9 ulasan

  1. ceh!!tak de kerja betul la..
    heheh

    BalasPadam
  2. azi : balik dengan zul, pejo, hapih, fisri :D

    fattah : haha untung la demo buleh usha awek uitm dekat rumoh

    fecry : skodeng sket2 je

    cik teddy : harap2 die tak tahu

    diana : hehe skali skala kak :D

    BalasPadam