Selasa, 17 Januari 2012

Waaaaa awek uitm machang

Aku snap time takde awek. Argghhh

Lepas makan tadi, aku dan kawan2 sambung perjalanan untuk pulang ke rumah. Lepas tu driver kereta selaku kawan aku juga berhenti sekejap kat bahagian depan uitm machang kerana dia nak jumpa dengan membe die. Aku dan sorang lagi hanya tunggu dalam kereta je sambil tengok suasana dan pelajar uitm machang ni. Apa yang bestnye adalah kami usha gadis2 uitm. Woooaaaaa serius memang ramai yang cun. Tu baru tengok kat luar. Kalau kat dalam tak tau la aku nak cakap ape. Ha ha bukan selalu ade peluang macam ni :p

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Comments
9 Comments

9 ulasan:

diana berkata...

ceh!!tak de kerja betul la..
heheh

Ahmad Haziq Azlan berkata...

cis
cuci mata

aiman berkata...

hehe.. cari calon..

ezzyra berkata...

eh...ko balik ngn sape?

Zul Fattah berkata...

dkat rumah aku tu oh

Mr feckry berkata...

hahaha...skodeng ke

Original CikTeddy berkata...

marah mkwe freaky nnti =)

Freaky berkata...

azi : balik dengan zul, pejo, hapih, fisri :D

fattah : haha untung la demo buleh usha awek uitm dekat rumoh

fecry : skodeng sket2 je

cik teddy : harap2 die tak tahu

diana : hehe skali skala kak :D

ezzyra berkata...

oo...blik rmai2..

 
Related Posts with Thumbnails