Rehat di jeli

4:21 PTG

Alhamdulillah sekarang aku ada kat daerah jeli di kelantan dan tak lama lagi akan masuk machang kemudian terus ke daerah aku, besut. Sementara rehat kat jeli, perut kena isi baru la lega sikit. Last aku makan tadi sarapan pagi je dan dari tadi lagi perut aku duk nyanyi lagu lapar. Memandangkan cuaca pun sejuk akibat hujan, maka makanan paling sesuai mesti panas dan pedas. Jadi kuey teow tomyam aku order tadi dah pun sampai. Nak makan dulu :)

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

You Might Also Like

5 ulasan

  1. akak ni baru lepas makan..tengok gambar ni awat la makin lapaq entah..aih...

    BalasPadam
  2. cis.... dah sampai klate doh? jelous r.. singgah la lu mache tu.. make cendol pulut.

    BalasPadam
  3. haziq : kat jeli la. bukan jeti

    zul : sampai kelate doh kito

    diana : makan jangan x makan kak

    BalasPadam