Selasa, 17 Januari 2012

Rehat di jeli

Alhamdulillah sekarang aku ada kat daerah jeli di kelantan dan tak lama lagi akan masuk machang kemudian terus ke daerah aku, besut. Sementara rehat kat jeli, perut kena isi baru la lega sikit. Last aku makan tadi sarapan pagi je dan dari tadi lagi perut aku duk nyanyi lagu lapar. Memandangkan cuaca pun sejuk akibat hujan, maka makanan paling sesuai mesti panas dan pedas. Jadi kuey teow tomyam aku order tadi dah pun sampai. Nak makan dulu :)

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Comments
5 Comments

5 ulasan:

Aishah Jahirah berkata...

bestnya tomyam...feveret tu..

diana berkata...

akak ni baru lepas makan..tengok gambar ni awat la makin lapaq entah..aih...

Zul Fattah berkata...

cis.... dah sampai klate doh? jelous r.. singgah la lu mache tu.. make cendol pulut.

Ahmad Haziq Azlan berkata...

huyo
makan kat jeti

Freaky berkata...

haziq : kat jeli la. bukan jeti

zul : sampai kelate doh kito

diana : makan jangan x makan kak

 
Related Posts with Thumbnails