Rabu, 25 Januari 2012

Melaka sentral

Alhamdulillah aku dah selamat sampai di negeri melaka pada pukul 4 petang tadi. Lepas pergi letakkan barang-barang adik aku kat rumah sewa uitm, aku dan ayah pergi ke melaka sentral sementara tunggu bas untuk balik ke besut malam ni. Ha ha hari ni pergi dan hari ni juga balik. Tadi pergi dengan kereta sebab tu kereta adik tapi bila balik kena naik bas.

Apa pun tujuan aku datang ke melaka sebab nak teman ayah hantar adik balik ke kampus je. Daripada lepak kat rumah takde kerja baik ikut pergi ke melaka. Boleh la juga tengok jalan raya dan makan-makan. Aku pula cuti dah tak lama. 13 feb ni dah kena balik perlis dan sambung semester berikutnya. Haih tak syok betul cuti sekejap je tak sampai sebulan pun lepas tu kena belajar dan masuk kelas balik. Ok nak makan dulu. Lapor

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Comments
10 Comments

10 ulasan:

kiz berkata...

ceh nak balik dah..baru nak ajak datang rumah jemaah.

Mr feckry berkata...

my hometown tu

syaz@rozelt berkata...

dulu mse study kat melaka selalu gak lepak kat melaka sentral nie..

Lieyda berkata...

knpe kejap je cutinye? sy sampai 4/3 ni hahaha

Lia Irdelia berkata...

ooo lambat lagi tu,,,
sempat lagi nak pusing2 malaysia..
hehhe

akoo pae berkata...

akoo daftar 7hb..lagi awl..huu

Freaky berkata...

kiz : haha datang rumah ? jauh bang

feckry : wah melaka ni hometown anda ke ... bestnyeee

syaza : yep dulu pun stdy melaka gak kat matrikulasi..

lieyda : cuti sebulan je. x tau la nape kejap

lia : sekejap je tu. pejam celik dah buka sem

Freaky berkata...

akoo : haha awal seminggu je tu

Anyyss Shuhaimi berkata...

gua balik 19 feb.

Freaky berkata...

annys : wah lambat seminggu. bestnye

 
Related Posts with Thumbnails