Melaka sentral

5:50 PTG

Alhamdulillah aku dah selamat sampai di negeri melaka pada pukul 4 petang tadi. Lepas pergi letakkan barang-barang adik aku kat rumah sewa uitm, aku dan ayah pergi ke melaka sentral sementara tunggu bas untuk balik ke besut malam ni. Ha ha hari ni pergi dan hari ni juga balik. Tadi pergi dengan kereta sebab tu kereta adik tapi bila balik kena naik bas.

Apa pun tujuan aku datang ke melaka sebab nak teman ayah hantar adik balik ke kampus je. Daripada lepak kat rumah takde kerja baik ikut pergi ke melaka. Boleh la juga tengok jalan raya dan makan-makan. Aku pula cuti dah tak lama. 13 feb ni dah kena balik perlis dan sambung semester berikutnya. Haih tak syok betul cuti sekejap je tak sampai sebulan pun lepas tu kena belajar dan masuk kelas balik. Ok nak makan dulu. Lapor

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

You Might Also Like

10 ulasan

  1. ceh nak balik dah..baru nak ajak datang rumah jemaah.

    BalasPadam
  2. dulu mse study kat melaka selalu gak lepak kat melaka sentral nie..

    BalasPadam
  3. knpe kejap je cutinye? sy sampai 4/3 ni hahaha

    BalasPadam
  4. ooo lambat lagi tu,,,
    sempat lagi nak pusing2 malaysia..
    hehhe

    BalasPadam
  5. akoo daftar 7hb..lagi awl..huu

    BalasPadam
  6. kiz : haha datang rumah ? jauh bang

    feckry : wah melaka ni hometown anda ke ... bestnyeee

    syaza : yep dulu pun stdy melaka gak kat matrikulasi..

    lieyda : cuti sebulan je. x tau la nape kejap

    lia : sekejap je tu. pejam celik dah buka sem

    BalasPadam
  7. akoo : haha awal seminggu je tu

    BalasPadam
  8. annys : wah lambat seminggu. bestnye

    BalasPadam