Menuju Pulang Ke Besut, Terengganu

10:00 PG

Eerrkkk aku sekarang mungkin dah ada dalam kereta menuju ke Terengganu kerana ini adalah schedule post yang dibuat pada subuh tadi. Jadi cuti semester aku dah pun bermula dan aku akan bercuti selama lebih kurang 1 bulan saja. Sebenarnya aku dah mula cuti pada 14 Januari lagi sebab tu kertas terakhir peperiksaan tapi saja balik lambat sikit kerana aku menumpang orang. kih kih kih.

Semalaman berkemas dan menyimpan barang2 yang perlu ditinggalkan dan dibawa balik dan macam biasa barang yang nak bawa balik sikit je. Lagipun cuti sekejap je hanya 1 bulan dan aku bukan jenis yang suka merantau sangat waktu cuti. Setakat duk terperap dalam rumah macam anak dara dan menghadap laptop je.

barang-barang yang tak dibawa balik.

Erk yang ni...... kalau aku tak bawak balik, Ernie Musliana tentu akan bunuh aku. =_=

p/s : Doakan aku selamat sampai ke Besut, Terengganu tanpa sebarang halangan dan masalah :)

You Might Also Like

4 ulasan

  1. Beshnyer balik kampung..huyehhhhhhhhhhhhh!!!


    *moga selamat sampai dengan jayanyer..kui3

    BalasPadam
  2. take care yerr..klu jatuh , bangun sendiri..hee :P

    BalasPadam
  3. untung la balik awal..... gua cukup bulan baru balik....

    BalasPadam