Jumaat, 6 Januari 2012

Ketenangan, keselesaan

Exam pun belum mula lagi, tang mana datang tenang dan selesa tu firdaus ooiiI ? Dua tiga hari yang lepas hati aku tak berapa nak tenteram dan rasa gelisah semacam je. Disebabkan hati tak tenang, semua yang aku belajar langsung tak lekat dalam kepala otak ni. Last sekali bila dah tak lekat apa yang aku baca, jadi tekanan gila perasaan. Jiwa tak tenang + tekanan perasaan, memang tak lama lagi aku jadi tak betul la kot. Huhu

Ke...ke...ke....kemudian semalam dalam pukul 11 malam aku rasa tenang sangat. Rasa tenang tu umpama diri ini sangat kosong. Takde sedih, takde gembira, takde stress. Yang aku rasa semalam hanya tenang sepenuhnya tanpa sedikit pun perasaan yang tidak kena. Alhamdulillah dapat la juga aku berasa tenang untuk sepanjang malam. Kalau la aku tak diizinkan untuk rasa tenang lagi, memang tak lama lepas tu otak aku pasti jem.

P/s : skang pun tengah jem tak cukup tidur. Zzzzzzz
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Comments
5 Comments

5 ulasan:

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

goodluck exam!

Original CikTeddy berkata...

cube2 lah ckupkan tidur tu ye :)

BeloG MTT berkata...

Wish u best of luck ! Chayokk² ! :)

GaRy™ berkata...

hehehe... gudluck bro... study harder!! XD

diana berkata...

TAK CUKUP TIDUR BAHAYA TAU..SAKIT KEPALA JADINYA..

 
Related Posts with Thumbnails