Esok Balik Perlis Dah

12:28 PG

Esok dah bertolak balik ke Perlis untuk sambung sesi pengajian dan aku terus takde mood nak update blog bila ingatkan esok kena balik perlis.


Bosan pada waktu malam dan main-main dengan kamera. Snap snap my father picture while he's trying to keep himself busy. Ooppsss a little bit over exposure tapi aku nampak cantik pulak gambar ni :)

p/s : Doakan semoga perjalanan aku ke Perlis pada esok hari berjalan lancar tanpa sebarang masalah. Aminn

You Might Also Like

6 ulasan

  1. aku guna laptop TC.
    kejap jah demo cuti?

    BalasPadam
  2. lorh , sama macam muka ayah :D

    BalasPadam
  3. syazwan : aku jarang dengar ore guno jenama TC ni. huhu cuti seminggu jah

    tia : lol sama ke tia ?

    BalasPadam
  4. rasa kejap je bila cuti seminggu kan..mcm tak puas je..huhu~

    BalasPadam
  5. hencem lg ayoh demo oh.. haha.. smoga slamat sapa d perlis ni

    BalasPadam
  6. ezad : ha ah x puas gile. arrghhh

    zul : haha trimo kasih puji ayoh kawe. demo pon semoga selamat sampai

    BalasPadam