Sayonara Trafik Blog

8:52 PTG

Formula dalam dunia blog ni sebenarnya sangat mudah difahami sampaikan budak sekolah rendah pun boleh faham persamaan di bawah ni. Kalau ada yang tak faham jugak, sila telan kokain supaya lebih sedar ( LOL ) :

Kurang Update = Kurang Trafik = Kurang Income

Status : STUPIDITY activated :)


Bagi yang masih tak tahu apa itu trafik seperti yang aku tulis dalam tajuk post diatas. Trafik adalah lalu lintas dan lalu lintas pula adalah trafik. Gggrrr Bodoh betul bunyinya pada permulaan post untuk malam ni.

Tinggalkan mood kebodohan yang aku alami sekarang ni kerana ada benda yang lebih penting yang aku cuba sampaikan. Berdasarkan formula yang aku tulis diatas tadi, itu la perkara yang aku sedang alami dalam dunia blog sekarang.

Aku sudah menjadi sangat kurang update. Huummpphh menyampah gila apabila tidak ada banyak masa untuk update. Sibuk dengan kerja, sibuk dengan kelas, sibuk itu dan sibuk ini. Demn !! even update through phone pun sangat susah untuk dilakukan sekarang.

Ini baru blog utama, blog sampingan, Oh Bola tu pun jarang juga nak update. Lagipun blog baru tu masih tidak berapa nak mesra dengan Google lagi dan kebanyakan post susah untuk jumpa di enjin carian. Biasa la pagerank 0 , baru up tak sampai seminggu, takkan nak jangka pelawat sampai 1000 sehari dah.


Sergeant Keroro pulak duk sibuk bagi tips nak pujuk perempuan. ish ish kalau tolong aku update blog Oh Bola tu takpe la juga. Update pasal Chelsea ke, Man U ke, Arsenal ke, best juga nak troll team yang kalah atau looser.

p/s : Kesimpulannya aku sangat sibuk dan sedang cuba cari masa =_=

You Might Also Like

9 ulasan

  1. =]
    hayooooo
    sunguh bizi die
    tak pe..utanmakan yg utama hokeh!

    BalasPadam
  2. well bz jela memanjang dn abaikn blog mcm aku...hahah...hmmm

    BalasPadam
  3. takper..uruskan apa2 yg penting dulu
    bui pun sll alami situasi mcm ni
    ada ms tu sampai rs nk bhenti blogging..

    janji kita hupdate wpon sebulan sekali..kan..hehe

    BalasPadam
  4. biasa la blog nie untuk digunakan pada masa lapang saja...

    BalasPadam
  5. yg UTAMA dulu diutamakan ;)




    luv,
    cik ana :)

    BalasPadam
  6. haha, sori bro. aku pon busy jugak ni. sobs

    BalasPadam
  7. gua pon sibuk gak......3 hari dah tak update....

    BalasPadam