Apa Masalah Histats Ni ?

9:00 PG

Tak tahu nak sembang macam mana tapi aku rasa masalah ni dah lama berlaku sebenarnya. Kalau tak silap aku, Skytech Belog pun turut sama kena dengan aku pada bulan puasa hari tu lagi. Ehh ye ke bulan puasa hari tu ? Ahh tak ingat dah aku tapi rasanya agak lama juga.

Until now the same problem still happen dan angka paparan di blog langsung tidak sama di laman web Histats walaupun di view dan refresh pada masa yang sama. Ggrrr apa masalah widget ni pun aku tak tahu.


Haih lantak la histats, nanti aku cuba pasang widget lain pulak untuk aku skodeng trafik blog ni yang tak berapa nak bagus. Tapi google Analytic langsung aku tak suka. tak tahu kenapa dan tiada alasan yang kukuh tapi memang aku tak suka.

Silap hari bulan kena kembali pakai Feedjit Traffic widget juga yang best. Tapi masalah Feedjit adalah loading dia berat sikit berbanding Histats ni. Berat sikit je, takde banyak mana pun dan tak rasa sangat bezanya.

p/s : Kelas pukul 10 pagi. zzzzzzzz


You Might Also Like

4 ulasan

  1. akak sekarang kalau nak tengok traffic tunggu keesokan nya je la..
    tengok kat nuffnang je..
    ekekek...

    BalasPadam
  2. histats mmg ada problem lagi...aq pon tak tahu kenapa..sekarang ni nak tengok trafik kat histats pon tak keluar2 dari tadi...huhu~

    guna feedjit macam berat la blog...

    BalasPadam