Khamis, 6 Oktober 2011

Bestnya Kentut Bertubi-tubi

Kentut adalah proses dimana badan kita mengeluarkan angin melalui dubur. Jika keluar angin melalui mulut, ia bukan dinamakan kentut tetapi dipanggil sendawa.

Sendawa dan kentut mempunyai persamaan yang mana kadang-kadang membawa bau busuk dan kadang-kadang tidak membawa apa-apa bau. Selain itu kentut dan sendawa juga boleh berbunyi dan juga tidak boleh berbunyi.

Status : Berkentut activated


Eleh nak kata post aku ni sangat annoying ke sebab duk sembang pasal kentut ? Macam la yang kata tu tidak pernah kentut sepanjang hidup dia. Pada hal dia pun kentut hampir setiap jam jugak lepas tu kentut busuk. weekkk

Macam biasa petang tadi aku pergi la jogging sebab dah 3 hari tak jogging akibat terlalu penat dan cuaca tidak mengizinkan. Jadi semasa di pertengahan jalan jogging tadi, perut aku buat hal semacam rasa nak meletup je.

Aku tak tahu kenapa perut aku meragam semacam je. tiba-tiba aku jadi tidak tahan lalu melepaskan kentut secara bertubi-tubi. Tapi kentut aku takde la bunyi dengan kuat. Kalau kentut kuat malu la weii dengan orang yang jogging di belakang dan depan aku. LOL

Sepanjang 20 minit pertama jogging tadi, aku hanya asyik melepaskan kentut sahaja di sepanjang jalan. Aaahhh syok gila dapat buang angin dalam badan ni. Nikmatnya sangat best tidak terkata.

Lepas habis jogging tadi aku rasa sangat ringan di bahagian perut kerana mungkin semua angin telah habis dikeluarkan melalui kentut tadi.

p/s : Bagaimana agaknya kalau kita tak boleh berkentut ? :P

Comments
10 Comments

10 ulasan:

.diannorhayati. berkata...

hahahah.

kesian sape yg ade kt belakang tu :p

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

kentut pon antara nikmat yg Allah berikan..kalo xkentut, pewot mmg sakit giler la....yela,kalo dlm pewot ada angin, xpecah..mmg sakit woo~ pnh alami...naseb pi klnk doctor bagi ubat pecah angin..hehe

Shaherah berkata...

wahhh.. kentut tu awesome.. hahaha..

Ezad Skytech berkata...

kentut tu nikmat..haha~

sergeant keroro berkata...

fuh...... legaaa :P

Panggil Aku Han berkata...

kentut tu satu bnde yg normal je..huhu

Syazwan Che Deraman berkata...

aku tak pernah kentut lagi.
haha

shah Blogger berkata...

Perghhhh superbbb awesome!!

Syuxer berkata...

kalau tak boleh kentut,jawabnya pecahla perut kita hhahaha

Ahmad Haziq Azlan berkata...

kalo tak kentut......kembung kot.....

 
Related Posts with Thumbnails