Sabtu, 1 Oktober 2011

Jalan2 hujung minggu

Cuti hujung minggu kali ni aku pergi pusing negeri perlis. Bermula di kuala perlis lepas tu pergi ke padang besar. Kemudian menuju ke changlun. Pergi changlun pun kerana nak ikut kawan kepada gf nak makan cendol pulut kat sana. Dengar kata nama tempat makan tu Jo cendol pulut. Aku sendiri tak pernah makan lagi kat sana. Biasanya kalau nak makan cendol pulut hanya pergi yang ada kat kangar je.

Haih changlun pun changlun la janji perut aku kenyang. Lapaq glo perut aku ni habaq hang. Tiba-tiba aku rasa malas pulak nak update blog hari ni. Hurm nak jalan2 tanpa pedulikan blog boleh ke ? Ish tak boleh, aku kena update jugak.

P/s : oh cendol. Aku lapoo


Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
9 Comments

9 ulasan:

pengemis Cinta~ berkata...

cendol changlun terbaik! ^^ sukaa..

Nur Lyanah berkata...

untong la dpt jln2:)

Wyna Nubies berkata...

As Salam,

amboi!seronok jln2 hari ni...
tp,blog tetap x dilupakan..ye tak? huhu~

Ezad Skytech berkata...

aq kalau da berjalan..malas fikir blog da...huhu~

Nur Najwa berkata...

Kalau jalan-jalan.... saya fikir nak makan apa?
nak beli apa?
nak itu ini...
tak pernah ingat blog...hehehe
Freaky baik...haha =P

Shaherah berkata...

shera kalau keluar jalan.. mmg confirm tak ingat blog.. hahaha..

Anif Abdullah| AA berkata...

jo cendol yg tepi jalan tu eh?
haha.. layann woo

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

amboiii kau, berjalan sakan ek..

aku ta penah g perlis weyh...nak pegi, nak pegi jugak...

SoLy SoLicious berkata...

syoknye jalang2..

 
Related Posts with Thumbnails