Jalan2 hujung minggu

5:05 PTG

Cuti hujung minggu kali ni aku pergi pusing negeri perlis. Bermula di kuala perlis lepas tu pergi ke padang besar. Kemudian menuju ke changlun. Pergi changlun pun kerana nak ikut kawan kepada gf nak makan cendol pulut kat sana. Dengar kata nama tempat makan tu Jo cendol pulut. Aku sendiri tak pernah makan lagi kat sana. Biasanya kalau nak makan cendol pulut hanya pergi yang ada kat kangar je.

Haih changlun pun changlun la janji perut aku kenyang. Lapaq glo perut aku ni habaq hang. Tiba-tiba aku rasa malas pulak nak update blog hari ni. Hurm nak jalan2 tanpa pedulikan blog boleh ke ? Ish tak boleh, aku kena update jugak.

P/s : oh cendol. Aku lapoo


Sent using a Sony Ericsson mobile phone

You Might Also Like

9 ulasan

  1. cendol changlun terbaik! ^^ sukaa..

    BalasPadam
  2. As Salam,

    amboi!seronok jln2 hari ni...
    tp,blog tetap x dilupakan..ye tak? huhu~

    BalasPadam
  3. aq kalau da berjalan..malas fikir blog da...huhu~

    BalasPadam
  4. Kalau jalan-jalan.... saya fikir nak makan apa?
    nak beli apa?
    nak itu ini...
    tak pernah ingat blog...hehehe
    Freaky baik...haha =P

    BalasPadam
  5. shera kalau keluar jalan.. mmg confirm tak ingat blog.. hahaha..

    BalasPadam
  6. jo cendol yg tepi jalan tu eh?
    haha.. layann woo

    BalasPadam
  7. amboiii kau, berjalan sakan ek..

    aku ta penah g perlis weyh...nak pegi, nak pegi jugak...

    BalasPadam