Ahad, 2 Oktober 2011

6 bulan tak makan pizza

Oh pizza oh pizza, sudah berbulan aku tidak bermesra denganmu. Seingat aku, kali terakhir kita bertemu adalah sejak 6 bulan yang lepas. Oh sungguh rindu hati ini ingin ketemu dan bermesra denganmu. Aku rindukan kenikmatan, kelazatan dan kegebuan yang ada padamu wahai pizza. Datang la berdamping denganku dan aku akan memberikan servis yang terbaik aku miliki.

Haish apa aku merepek ni siap ada madah bicara berunsur jiwang dan mengarut. Ok aku kat pizza hut kangar sekarang untuk menikmati pizza yang pejal dan gebu. Aauumm rupa paras pizza dah cukup mengancam dan mampu menggoda diri ini. Aku nak makan dlu. Dari pagi tadi lagi tak makan ni. Lapar gleee.

P/s : macam mana nak kurus makan macam ni.

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
11 Comments

11 ulasan:

faridah nazurah berkata...

sodapnya!!!! makan la pizza banyak2 tau.. hehe :P

Rtp Farra Arisha berkata...

same goes to me..hampir few months tidak dapat ngappp pizza. lagipun i don't really like pizza :O hhe.
but it looks yummy!

Ezad Skytech berkata...

aq rasa aq lagi lama kot tak makan pizza...setahun kot..mungkin lebih..haha...

Bro ahmad berkata...

hahaa pizza mahal..bro pon dah lama sanggat tak makan pizza

Shaherah berkata...

shera dah dua tahun tak makan pizza.. hahaha..

rafiq berkata...

tak payah berangan nak kurus..!haha

zalizalu berkata...

iklan toto 4d? haha

kiz berkata...

6 bulan je..aku dah 10 tahun tau..tu pun masa aku kerja kat JB dulu..lepas pindah n9..tak pernah makan dah..lalu je depan pizza..sebab mcm tak best je pizza..tak tahu le pizza sekarang sedap ke tak..haha

Yatie Awang berkata...

ala baru 6 bulan, kakak lagi lama, selama pizza dikeluarkan, kakak belum makan hahahha....tak berkenan langsung kakak tengok

FaKArePa!n berkata...

kempunan sngt nk lahap pizza la tu.. hehehe

Wan85 berkata...

http://wanwidget.com
saya dah setahun, hehe

 
Related Posts with Thumbnails