Babi dan SiaL

12:31 PG

Demn !! aku layan lagu Selena Gomez banyak kali sampai cair tahi telinga aku sebab bosan duk main lagu yang sama sampai lebih daripada 20 kali. Tipu je la. Takde la sampai 20 kali pun duk ulang tapi boleh kata banyak juga la.

Nasib baik tahi telinga aku tak meleleh keluar ikut telinga.

Sudah layan lagu, aku pandang sekeliling rumah aku. Sangat sunyi sepi umpama hanya aku seorang je ada dalam rumah. Kawan-kawan semua dah berambus entah kemana tapi aku tahu mereka ada lepak di kedai makan sebab nak tonton perlawanan bola sepak tadi. Kalau tak silap, tadi ada perlawanan pasukan Manchester United kot.

Orang lain tengok bola umpama lelaki sejati. Aku pulak ?

Ciss mentang-mentang la aku tidak tengok bola, mahu kata aku bukan lelaki sejati ye ? Aku suka je tengok perlawanan bola cuma match Manchester United aku sangat kurang suka nak tengok kerana fans mereka sangat ramai.

Kalau ramai fans menonton bola tu aku masih boleh tahan lagi. Baru la ada kemeriahan sikit tonton bola sepak ramai-ramai bersama fans. Dah jadi umpama keluarga setiap ahli fans bola sepak ni.

Tapi bila tengok bola sepak, ada 1 je benda paling Celaka aku tak suka dan bikin mood aku spoil. Demn !! orang lain tengok bola sepak juga tapi takde la sampai mencarut dan guna ayat celaka tu. Semua ayat kau pakai. gila kreatif kepala hotak ko tu. Antara ayat yang  selalu aku dengar adalah :

- Babi bola tak masuk pulak              ( Babi main bola ke ? )

- Sial la Torres tak gol                            ( Pemain pulak kena sial ? )

- Cib@i punya Rooney dia sumbat gol   ( LOL )

- P@nt@t betol la kalah       ( hahh ? P@nt@t kalah ? LOL )

Ayat-ayat kat atas ni la yang bikin aku serabut dan spoil nak tengok bola. Kalau setakat nak menjerit sampai habis suara aku tak kisah. Kalau mencarut dan bahasa kasar tu buat aku rasa nak jahanamkan mulut mereka.

p/s : Sekali lagi penulisanku bercampur perasaan.. best sangat



You Might Also Like

15 ulasan

  1. sbab rmai sgt skong MU...aku skong chelsea scara x rsmi..haha..wp x mnat bola sgt..

    BalasPadam
  2. hahaha..sebab tu aku suka tgk bola sorang2..

    BalasPadam
  3. aku tak layan sangatlaa.. haha..piala malaysia boleh lagii :P

    BalasPadam
  4. sangat tak suka perkataan2 tu. bluek

    BalasPadam
  5. haha pernah duduk semeja dgn pak aji yg tak putus2 mencarut bila menonton bola...

    BalasPadam
  6. freaky.. entri ni buat shera ktawe lar.. hahaha.. >.<" mmg btul tu.. shera pernh join dieorang2 ni tgk bola.. rase mcm ape jek.. semua siap.. mulut tak reti nk diam.. Ade yg dh mcm org kne histeria pun ade.. x bleh trima hakikat..

    BalasPadam
  7. mulut tak dibedung agaknye jenis tu =.='





    cik ana.

    BalasPadam
  8. aku layan semua team, especially liverpool

    BalasPadam
  9. haha...kalau tengok bola mana reti nak diam mulut2 dorang ni..bila tak gol je..mula cakap perkataan #@*& tu...hahah~

    BalasPadam
  10. Mantap sangat ni artikelnye. Jgn lupa komen balik ke blog saye disini

    BalasPadam
  11. tgk bola sorang2 je..ambil bola letak atas lantai lepas tu tengok..haha..aku kalau menonton lebih suka sorang2 je..layan bola macam layan cerita cintan..senyap je..haha

    BalasPadam
  12. Hahaha biasa la broo. aku x uska tgk di khalayak ramai tang ni la. trs bla. hentak pale kat meja. hentak kaki kat kaki sendiri xpe lah juga. kuar tang ni aduhahahaha

    BalasPadam