Isnin, 3 Oktober 2011

Penerima Hadiah Top Referring Url September

1. Azri Johan
2. Kizmyself
3. Sergeant Keroro
4. Laluan Kehidupanku
5. Blog Begins At Forty
6. Farhan Hanif
7. Egie Azira
8. Solicious Story Nory

Lucky Follower :

9. Diary Kecilku
10. Cloud 9

Mereka akan dapat hadiah seperti dalam gambar di bawah ni :


ha ha hadiah macam yang sebelum ni. Ahh ambil je sebab aku pun dah penin kepala tak tahu nak bagi hadiah ape kat korang ni. :)

Sila emelkan alamat kediaman ke :


firdaus_echelon@yahoo.com

p/s : emel cepat alamat.. aku nak siapkan cepat. banyak kerja wooo

Comments
23 Comments

23 ulasan:

Cik Kasih berkata...

waa..shumel2

Ezad Skytech berkata...

keychain gitar...smart tu...
tahniah sape yg dapat..hee :D

Panggil Aku Han berkata...

wah untung la...

suha berkata...

jeles!okbai!



(^_^)

kiz berkata...

adeh..dulu ada antar ka..kah kah..tak terima lagi daa..huhu..

Peah Glemer berkata...

wahhh sonoknyaaaaa

Shaherah berkata...

eheee.. nnti shera bg alamat umah ea.. jab jab.. hahaha..

gedek! berkata...

Yabedabedu....!

Ini Kisah Tia berkata...

yeaa , tahniah dekat korang :)

AZRIJOHAN berkata...

thanks freaky...aku dah email :)

Famili Ceria berkata...

tahniah kpd pemenang...

anamizu berkata...

wahhh tahniah dorang menang!!
errr cik ana lucky folower eh??
yeyyyy!! dpt jugak! hehe
dah email details :P
TQ firdaus freaky ;)



luv,
cik ana :)

Farhan Hanif berkata...

eh mng lagi....thanks freaky...dah email dah

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup berkata...

mantoplah bro.....

FaKArePa!n berkata...

aku mng cabutan bertuah ke ni???

Bui Junaidi berkata...

untungnya dia org..

bui masukkan link blog freaky dlm blog ni yer

http://bloglistiniblogbui.blogspot.com/

senang bui dtg bertandang..*_*

rafiq berkata...

pehhh..
tungguu!
hehehe

diana berkata...

lepas ni bagi enpon pulak ye..

sue perbs.. berkata...

comeynye gtar tu

c genk bah ne berkata...

bestnya dapat hadian ^^


MENARIK DI genkcorner.blogspot
JOM BACA

1.AMBULANS JATUH DARI LANGIT!!!
2.MAAF!!SAYA TAK LAYAN BLOGGER FOLLOWER CIPUT
3.ANAK KAT LUAR,EMAK SHOPPING SAKAN

ANDA BLOGGER BAIK??KLIK SINI

Zul Fattah berkata...

alamak.. aku xde r.. haha.. sorry r Oh.. kawe ni, baru boleh on9

SoLy SoLicious berkata...

salam..sorry..bru online..nanti kte emelkan ye..


P/s: adiah yg sbelum ni pun xsampai lagi..huhu..tak tahu la alamat kite bg 2 salah ke atau emel x sampai kat freaky

ezzyra berkata...

thnks ye...aku x prasan post ko yg ni...

 
Related Posts with Thumbnails