Penerima Hadiah Top Referring Url September

10:22 PTG

1. Azri Johan
2. Kizmyself
3. Sergeant Keroro
4. Laluan Kehidupanku
5. Blog Begins At Forty
6. Farhan Hanif
7. Egie Azira
8. Solicious Story Nory

Lucky Follower :

9. Diary Kecilku
10. Cloud 9

Mereka akan dapat hadiah seperti dalam gambar di bawah ni :


ha ha hadiah macam yang sebelum ni. Ahh ambil je sebab aku pun dah penin kepala tak tahu nak bagi hadiah ape kat korang ni. :)

Sila emelkan alamat kediaman ke :


firdaus_echelon@yahoo.com

p/s : emel cepat alamat.. aku nak siapkan cepat. banyak kerja wooo

You Might Also Like

23 ulasan

  1. keychain gitar...smart tu...
    tahniah sape yg dapat..hee :D

    BalasPadam
  2. adeh..dulu ada antar ka..kah kah..tak terima lagi daa..huhu..

    BalasPadam
  3. eheee.. nnti shera bg alamat umah ea.. jab jab.. hahaha..

    BalasPadam
  4. thanks freaky...aku dah email :)

    BalasPadam
  5. wahhh tahniah dorang menang!!
    errr cik ana lucky folower eh??
    yeyyyy!! dpt jugak! hehe
    dah email details :P
    TQ firdaus freaky ;)



    luv,
    cik ana :)

    BalasPadam
  6. eh mng lagi....thanks freaky...dah email dah

    BalasPadam
  7. aku mng cabutan bertuah ke ni???

    BalasPadam
  8. untungnya dia org..

    bui masukkan link blog freaky dlm blog ni yer

    http://bloglistiniblogbui.blogspot.com/

    senang bui dtg bertandang..*_*

    BalasPadam
  9. lepas ni bagi enpon pulak ye..

    BalasPadam
  10. alamak.. aku xde r.. haha.. sorry r Oh.. kawe ni, baru boleh on9

    BalasPadam
  11. salam..sorry..bru online..nanti kte emelkan ye..


    P/s: adiah yg sbelum ni pun xsampai lagi..huhu..tak tahu la alamat kite bg 2 salah ke atau emel x sampai kat freaky

    BalasPadam
  12. thnks ye...aku x prasan post ko yg ni...

    BalasPadam