Selasa, 27 September 2011

Dinner dengan isteri :p

Yeah kasut sudah dibeli di kangar tadi. Sekali gua angkat 2 pasang terus. Kasut untuk pergi kelas dan juga kasut untuk bawak berjoging. Yang pilih kasut tadi isteri aku je. Aku ni bengong sikit bab beli membeli sebab rambang mata tengok semua kasut sangat menarik. Kalau shoping barang komputer lagi la aku rasa nak pengsan.

Mukadimah pun dah panjang dan merepek. Saja nak beritahu sedang dinner dengan isteri ni. Alamak isteri ? Ngeee.. Macam biasa bila dinner je kat kopitiam kangar. Eh eh dah lapau ni. Nak makan tomyam dlu. Aumm

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
19 Comments

19 ulasan:

Amoychanteks berkata...

untung laa ade isteri ;p

mas saari berkata...

wah..dah ada isteri!

kiz berkata...

kah kah...hebak demo.

Ezad Skytech berkata...

tak jemput kenduri pun...haha~

zalizalu berkata...

kawen dah ke mu freaky?

Shaherah berkata...

amboi.. isteri.. hahaha..

SoLy SoLicious berkata...

kim salam *isteri ye.. awwww

nurradizan berkata...

waa, isteri;)

aimie amalina berkata...

weewiitt!
hehehehe

ezzyra berkata...

kawen x jmput...haha...

p/s sedap ke mkann kt ctu?x penah mkn pon..

Syazwan Che Deraman berkata...

nikoh tak ajok.
hehe

Farhan Hanif berkata...

wah dah ada isteri...nikah kat Thai ke smpi x jemput pon...hahaha

FaKArePa!n berkata...

aik...

anamizu berkata...

ececece ISTERI eh? hehe
lawa+cun+comel nye die :)






cik ana.

RedVixen berkata...

kopitiam seblah bangunan LHDN lama tu ke? keh3

sergeant keroro berkata...

untunglahhhhh :P

zareliqa afiqa berkata...

wah~ isteri tu :D

nurul berkata...

salam.aik,bila kahwin??hu2

c genk bah ne berkata...

semoga berbahagia bersama isteri tersayang ^^


MENARIK DI genkcorner.blogspot
JOM BACA

1 ORANG TUA BIAR TERUS BEKERJA,ORANG MUDA BIAR TERUS MENGANGGUR

2.MAAF!!SAYA TAK LAYAN BLOGGER FOLLOWER CIPUT

3.GAMBAR GIRLFRIEND AMIRUL HADI ZAINAL

 
Related Posts with Thumbnails