Dinner dengan isteri :p

9:22 PTG

Yeah kasut sudah dibeli di kangar tadi. Sekali gua angkat 2 pasang terus. Kasut untuk pergi kelas dan juga kasut untuk bawak berjoging. Yang pilih kasut tadi isteri aku je. Aku ni bengong sikit bab beli membeli sebab rambang mata tengok semua kasut sangat menarik. Kalau shoping barang komputer lagi la aku rasa nak pengsan.

Mukadimah pun dah panjang dan merepek. Saja nak beritahu sedang dinner dengan isteri ni. Alamak isteri ? Ngeee.. Macam biasa bila dinner je kat kopitiam kangar. Eh eh dah lapau ni. Nak makan tomyam dlu. Aumm

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

You Might Also Like

19 ulasan

  1. kawen x jmput...haha...

    p/s sedap ke mkann kt ctu?x penah mkn pon..

    BalasPadam
  2. wah dah ada isteri...nikah kat Thai ke smpi x jemput pon...hahaha

    BalasPadam
  3. ececece ISTERI eh? hehe
    lawa+cun+comel nye die :)






    cik ana.

    BalasPadam
  4. kopitiam seblah bangunan LHDN lama tu ke? keh3

    BalasPadam