Selasa, 28 Februari 2012

Hanya Sekadar Gambar

Selamat malam kepada semua jejaka hensem dan gadis bertudung yang comel serta ayu. Petang tadi sampai la waktu malam ni negeri Perlis mengalami hujan yang sangat lebat sampaikan ada kilat sabung menyabung. Well bukan selalu Perlis nak mengalami hujan and... and... and bila hujan turun aktiviti yang paling sesuai adalah tidur sambil mimpi jumpa awek yang sangat cun melecun.

Post malam ni takde ape sangat sekadar mahu berkongsi gambar-gambar kawan sekelas aku yang mengambil jurusan Kejuruteraan Rangkaian Komputer. Sebenarnya ramai lagi yang tak masuk dalam gambar kat bawah ni tapi buat masa ni hanya di bawah saja yang sempat diambil dan di snap oleh mereka. Enjoyce


Comments
7 Comments

7 ulasan:

diana berkata...

lawa awek yang baju hijau tu..kan???

Freaky berkata...

oh tu dah ada orang punya la kak. memang lawa pun

Diyana Norman berkata...

mcm2 ragam huhu...

Freaky berkata...

hehe ramai pelajar memang banyak la ragam

ezzyra berkata...

kntoi la...ha3

Freaky berkata...

azi : apo yang kantoi ?

[sutera kasih] berkata...

wahhhhhhhhhhhh..itu saja mmpu dickp hehe

 
Related Posts with Thumbnails