Selamat Pagi

9:36 PG

Morning dan selamat pagi. Baru sekarang aku nak update blog. Ingatkan nak tulis sesuatu malam tadi tapi tiba-tiba jadi sibuk pula. Aku kalau banyak kerja memang terpaksa tinggal la tinggal blog sampai la kerja yang ada tu siap sepenuhnya baru la rasa aman nak online.

Kadang-kadang aku fikir juga nak buat draft content sikit-sikit dulu waktu tengah sibuk tapi last sekali tak terbuat juga. Nak kata idea tak ada tu tak juga sebab aku selalu je fikir pasal idea untuk update. Masa tengah mandi pun aku selalu fikir idea nak tulis pasal ape. Masa berak lagi la senang nak korek idea sebab bosan duk dalam jamban lama-lama.. Lol

Okeh pagi ni dimulakan dengan luahan perasaan aku je. Malas nak tulis panjang lagipun jap lagi ada kelas 4 jam pula. Fuuuu nasib baik habis kelas hari ni pukul 2 je. Kalau la habis pukul 5 atau 6 memang penat gile babas la jawabnya. Aku ni jenis malas sikit nak duk dalam kelas lama. Tapi kalau duk depan laptop dengan masa yang lama boleh pula. Keh keh keh

P/s : masa banyak dihabiskan dengan tidur... Zzzzz
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

You Might Also Like

6 ulasan

  1. selamat pagi, pentingkan pelajaran dulu...capai cita2

    BalasPadam
  2. akak suka fikir idea masa tengah memandu...

    BalasPadam
  3. Itulah cabaran sbg siswa. Bersakit2 dulu, bersenang2 kemudian...


    Entri terbaru di blog JR:

    "Cara Mudah Bersihkan Anak: Gunakan Mesin Basuh!!"

    BalasPadam