Just a Simple Update

12:04 PG


Seharian hari ni aku menggunakan BlackBerry ( BB ) yang baru dapat semalam dan rasa sangat puas hati dengan aplikasi serta servis yang ada pada telefon ni :)

Lepas je dinner tadi, kawan aku ada tunjuk aplikasi BlackBerry Message ( bbm ) yang baru macam walkie talkie. Kiranya kalau nak sembang macam menggunakan walkie talkie tu hanya perlu upgrade ke version 6.0 dan kemudian ada aplikasi yang perlu di install.

Nampak macam menarik pula seperti aplikasi Push To Talk yang ada pada telefon Nokia. Apa pun setakat ni memang puas hati dengan telefon ni. Ehem pemberian orang mesti la rasa best je bila guna :D

p/s : awal bulan december baru nak subscribe internet :D

You Might Also Like

8 ulasan

  1. wahhh.. jeles lar pulak tgk.. haha.. >.<"

    BalasPadam
  2. fulamak r.. dah beli dah BB ? jelous aku oh

    BalasPadam
  3. fuhh untong la..hahaa

    p.s ko unimap an? dah dkt ngan uitm aku, xmo lepak2 ke? huhu

    BalasPadam
  4. push to talk ..ahaks ..pernah layan dulu..tapi masa tu pakai nokia 6021 je..skrng services tu dah stop..

    BalasPadam
  5. fattah : bukan beli, org bagi :D

    saiazuan : aku x pernah datang lg uitm :D

    BalasPadam
  6. "Bukan beli. org bagi" what?? lagi untong wooo. masa zaman aku berawek dapat juga cam ni. cumanya masa u bukan latest BB. SE apa tah lupa dah ahahha. tahniah2. makin kencang blogging :D

    BalasPadam
  7. Terliur juga JR nak miliki satu blackberry. Susah2 beli blueberry ajer, hahahaha...

    Entri terbaru di blog JR:

    "Awas...Air Mata Wanita Boleh Membunuh Lelaki"

    BalasPadam