Angin kuat sangat menyeramkan

9:29 PG

Agak-agak bila la muka ku akan jadi x bulat

Selamat pagi and good morning. Cuaca pagi kat perlis sangat sejuk gila babas sampai aku nk mandi pun fikir2 /3 kali. Semenjak dua menjak ni perlis jadi berangin dan angin yng datang tu sangat sejuk. Tapi best la jugak sebab selalunya asyik panas je dan sekarang dah jadi sejuk.

Cakap pasal angin kuat pernah 1 malam tu aku terjaga daripada tidur. Bila terjaga je aku dengar sesuatu yang kuat dan menyeramkan kat luar. Lepas tu pintu almari pakaian aku jadi bergoyang buka tutup. Ngeeee aku pun terus je tarik selimut tutup muka. Kuat gila angin mlam tu sampai bunyi pun dah menakutkan.

Pagi ni kelas aku hamya ada 4 jm je bermula pukul 10 sampai la pukul 2 petang nanti. Nasib baik 4 jam je, kalau 6 jam memang aku dah lembik. Ok la nk siap untuk pergi kelas dulu. Tata

Sent using a Nokia mobile phone

You Might Also Like

10 ulasan

  1. makin comel lah...hehehee

    kat kawasan rumah akak pun camtu, kalau angin kuat siap ada bunyi lagi... serammmmmmm!!

    BalasPadam
  2. kat kedah pun sama..
    angin kuat.
    dah 2 hari..tapi tak de pulak hujan lebat..
    hujan sikit2 je..
    kenapa ye??

    BalasPadam
  3. emang di Utara nie bulan 11-12 dikenali sebagai bulan berangin. Di Perlis angin sejuk bulan November-Disember tu digelar "winter wind" kerana kononnya ia berasal daripada angin Laut Mideterenean di Eropah!!

    Jom baca entri terbaru di blog JR:

    Menang Bola: Setiap Pemain Malaysia Dapat RM85 Juta

    BalasPadam
  4. emang di Utara nie bulan 11-12 dikenali sebagai bulan berangin. Di Perlis angin sejuk bulan November-Disember tu digelar "winter wind" kerana kononnya ia berasal daripada angin Laut Mideterenean di Eropah!!

    Jom baca entri terbaru di blog JR:

    Menang Bola: Setiap Pemain Malaysia Dapat RM85 Juta

    BalasPadam
  5. kat kelantan pun ada yg dh banjir,
    btw pjaz singgah sini sambil follow =]

    BalasPadam
  6. kuat smpai msuk bilik ye.. huhu..kuat bebenor le tu...

    BalasPadam
  7. terengganu hujan.. perlis bakal banjir gak kot =_=

    BalasPadam
  8. angin, ribut taufan semua datang melanda bila tibanya musim banjir..berwaspada dan hati2 slalu..

    BalasPadam