Kebangsatan Peribadi

3:00 PTG

" Wei Mat, Sial lah lu ni. Gua call banyak kali bukan lu nak angkat. Lepas tu si Zul Babi pulak blah dengan awek die. "

Oh tadi aku duk baca buku kat kedai depan sana. Sory tak perasan ko call.

" Fuuuuuucccccckkkkkk !!! sejak bila lu jadi suka baca buku ni ? Seingat gua, lu pun perangai gampang macam gua gak. "

Tu pun buku pasal gadget je. Saja nak tahu gadget apa sekarang yang ada kat pasaran

" Ah lantak la buku apa pun. Gua nak pergi cari seluar jeans kat dalam. Seluar ni dah macam celaka gua tengok. Ni semua pasal si Zul Babi yang pinjam tak pandai nak jaga. "

Okey ko pergi la cari dulu.

=============================================================

Kau rasa macho ke cakap macam tu ? Macam Jahanam je aku dengar.

TITIK

You Might Also Like

9 ulasan

  1. aik kau cakap jahanam tu intonasi macam nak ikut mamat tu jer..haha

    BalasPadam
  2. perasan diri tu hebat sangat la tu bila cakap style macam tu...huuhhh~

    BalasPadam
  3. Budi bahasa budaya kita atau bahasa air longkang budaya kita?

    Entri terbaru di blog JR:

    "Bilal Masjid Yg Hadiahkan Syella Kamaruddin RM15 Juta Tu Ialah........."

    BalasPadam