Aku Dapat BlackBerry Curve 8520

11:02 PTG

Menangis ? Menjerit ? Meraung ? Semua ada pada petang tadi. Sebenarnya aku cuma sangat terharu ditambah dengan gembira kerana mendapat telefon BlackBerry Curve 8520... Aku DAPAT .. bukan BELI tau... he he Sebenarnya aku dapat BlackBerry ni pun kerana telah bantu seseorang menyiapkan website company. Website apa tu tak payah la aku nak share kat sini kerana tu adalah bussiness website.

Apa pun aku hanya mampu ucapkan terima kasih banyak-banyak diatas pemberian Telefon BlackBerry ni. Kalau nak tunggu beli henfon ni dengan duit sendiri memang tak mampu la jawabnya. Wuuu rasa nak menangis dan sangat terharu apabila menerima telefon ni tadi. Tak tergambar dengan kata-kata untuk tunjukkan betapa gembiranya dapat menerima pemberian ni.. Terima Kasih sekali lagi :)






 

You Might Also Like

13 ulasan