Kenduri Lagi Part 2

11:20 PG

Seperti yang dijanjikan dalam post Kenduri Lagi Part 1 yang lepas, kali ni aku akan cerita pula part 2. Kalau part 1 sampai ke Tampin, Negeri 9, kali ni dekat je dalam negeri Selangor. Nak kata dekat sangat takde dekat jugak kalau korang kayuh naik basikal macam geng-geng kat highway Kesas tu amik masa 2 - 3 jam jugak kot nak sampai.

Nasib baik aku naik kereta jadi dalam sejam dah sampai ke rumah pengantin di Tanjung Karang. Kenduri ni adalah saudara terdekat keluarga mentua aku. Jadi aku kena pergi tunjuk muka hensem aku kat diorang supaya diorang kenal la menantu baru ni.

Nak cerita panjang pun tak tahu nak cerita apa sebab aktiviti biasa kat kenduri adalah salam dengan orang tak kenal, makan-makan, senyum sana sani macam kerang busuk, lepas tu salam nak balik, dan last sekali dapat door gift. So mari layan beberapa keping gambar yang aku ambil.

Berkumpul ramai-ramai dulu sebelum serang rumah pengantin 




Aummm. sedap bubur kacang yang panas dan lembut.

   Budak mana tah ni wife aku snap.

Sekian. Terima kasih.

You Might Also Like

0 ulasan