Kenduri Lagi Part 1

10:45 PTG

Aku rasa content dalam blog aku ni banyak pasal kenduri kahwin sejak beberapa bulan lepas. Nak buat macam mana tiap bulan atau tiap 2 atau 3 minggu mesti ada jemputan terutama sekali jemputan daripada kawan-kawan isteri aku. 

Aku tak ramai kawan jadi tak banyak jemputan kahwin yang aku dapat. Kenduri kali ni adalah kenduri kahwin kawan kepada isteri aku. Majlis berlangsung di Tampin, Negeri Sembilan pada 14 Mei 2016. Aku dan isteri bertolak dari Setia Alam seawal 8 pagi dan sampai di Tampin sebelum 10 pagi. 

Aku bertolak awal kerana isteri aku merupakan salah seorang bridesmaid jadi kena sampai awal untuk membantu pengantin bersiap. Manakala aku pula yang sampai awal kat sana tak tahu nak buat apa selain bersembang dengan beberapa ahli keluarga pengantin. Sepanjang di kenduri, sempat juga aku ambil banyak gambar untuk di buat kenangan. Jom layan gambar-gambar di bawah :



Pertama kali jumpa aiskrim potong macam ni. Sangat sedap.

Tak tahu nak buat apa jadi termenung je la jawabnya.
Pasangan pengantin menuju ke pelamin.


Semua tengah photoshoot jadi aku selfie je.

Lewat petang dalam pukul 6:30 petang aku bergerak balik ke Selangor. Selamat pengantin baru diucapkan kepada mereka berdua. Nanti aku cerita pula part 2 tapi bukan sambungan kepada majlis ni. Part 2 pasal kenduri lain pulak yang berlangsung esoknya iaitu 15 Mei 2016.

Sekian, Terima Kasih.

You Might Also Like

0 ulasan