Mencuba KFC Chicken Chop Combo

3:48 PG

Malam tadi masa tengok tv aku ade nampak iklan KFC Chicken Chop Combo dan masa tu terus rasa nak cuba tapi sayangnya aku baru je lepas makan so tak dapat la pergi terus ke kfc. Jadi dalam tengah malam dalam pukul 1 pagi aku jadi lapar sangat dan masa tengah duk wasap dengan kawan, dia cadangkan kfc pastu baru aku teringat balik kat iklan yang aku tengok kat tv tadi.

Dalam pukul 2 pagi camtu lepas dah siap-siap bersama perut yang lapar, aku gigihkan diri untuk pandu ke kfc 24 jam yang terdekat. Kalau dekat rumah aku ni yang paling hampir adalah KFC Desa Pandan yang mana jaraknya hanya 4 km je.

Drive punya drive sambil explore jalan sebab aku tak pernah pergi pun kawasan Desa Pandan tu tapi nasib baik jumpa jugak kfc tanpa sesat jalan. haha

Sampai je tengok menu ade 2 pilihan. Combo A dan Combo B :



Fikir punye fikir last sekali aku amik yang Combo B sekali dengan nasi tu sebab aku dah lapar sangat. Combo A tu pulak ade fries tapi aku yang tak rasa nak makan fries tadi. Oh ye aku beli bungkus je sebab malas nak makan sorang kat situ walaupun x de orang pun yang makan masa aku tengah beli.

Sampai je rumah terus bukak dan nampak makanan aku yang cantik tu. Komen aku, ayam takde besar sangat dan takde kecik. Lebih kurang standard chiken chop kat kedai lain saiznya tapi yang aku suka adalah black pepper shiitake mushrooms tu.


JOM BACA : Bagaimana Mengawal Perbelanjaan Harian


Memang gooding dan sangat masyuk apabila ditabur di atas ayam dan terus masuk ke dalam mulut. huummpphhh. Rasa ayam ranggup pastu shiitake mushroom masin sikit tapi cukup lemak berkrim.

Bagi aku menu ni agak sedap dan lagipun aku tengah makan masa tengah lapar. Jadi faham-faham la kalau lapar semua jadi sedap. Jangan lupa cuba tau.

You Might Also Like

2 ulasan

  1. Xthu Plak ada produk baru KFC.kena try nnt

    BalasPadam
  2. oh sedap eh..kira berbaloi la.x smpt lgi nk merasa,minggu lepas baru mkn kfc..

    BalasPadam