Khamis, 11 Julai 2013

Menu Buka Puasa 2

Jeng jeng jeng !! Semalam semua pasal daging dan hari ni plak ikan. Ade 2 lauk untuk berbuka hari ni. Satu ikan goreng masak kicap dan satu lagi kari kepala ikan. Kuih muih pencuci mulut dah dibeli oleh adik aku. Aku malas nak pergi bazar ramadhan sebab sesak sangat dengan ramai orang. Kang kalau pergi bazar boleh cuci mata plak tengok awek-awek cun dan pahala puasa pun kurus. Hehe ye ye je alasan aku x nak pergi bazar ramadhan.

p/s : korang berbuka dengan menu ape hari ni ?

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile
Comments
5 Comments

5 ulasan:

diana berkata...

samala..kari ikan..makan sakit perut..hehe

Noor Bazli berkata...

Arini buka lauk sambal paru, ayam masak lemak cili padi n ikan teggiri goreng. Rajin ang masak ek ^_^

Zul Fattah berkata...

slamat berpuasa oh.. smoga diberkati oleh Allah dan cpat2 kahwin.. haha

aku buka puasa kat msjid jah, makan yang mana ada je.

Fara Ada berkata...

lama xupdate dik...
mana menghilang? hehehe

tenku butang berkata...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 1663
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

 
Related Posts with Thumbnails