Menu Buka Puasa 1

5:27 PTG

Baru nak start masak.

Jeng jeng jeng !! hari dah petang dan mak pun sudah sibuk di dapur. Aku pun ada di dapur ? X la, aku sibuk main game. Hehehe sibuk jgk tu. Eh lupe nak ucap selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak kepada semua umat islam. Untuk puasa hari pertama ni menu berbuka adalah berkaitan daging. Daging goreng dan daging singgang. Memang menu ni salah satu lauk fevret aku kalau nak makan pada hari biasa. Lepas tu kuih muih sebagai pencuci mulut x tau lagi sebab x pergi beli lagi.

P/s : korang berbuka menu ape hari ni ?


Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

You Might Also Like

5 ulasan

  1. Salam Ramadhan dan selamat berbuka jap agi. Menu berbuka? Nasi lauk asam pedas :)

    BalasPadam
  2. selamat berbuka juga :) pergh asam pedas bestnyeee

    BalasPadam
  3. wah makan daging, kteorang makan ayam.. nasik kerabu... muka pun dah macam ayam.

    BalasPadam
  4. uik ayam bestnyee.. nasi kerabu lagi sedappp. jeles2

    BalasPadam