Khamis Yang Hambar Dan Penat

9:16 PTG

Aku tengah mengantuk sebenarnya. Tiap hari isnin dan khamis memang aku jadi mengantuk giler masa kerja kat ofis sebab semalam tidur tak berapa nak cukup siapkan order customer Detik Instax. Nak buat macam mana kebanyakan dari diorang order dan bayar sehari sebelum pos.


Kalau ramai yang bayar awal mungkin aku sempat siapkan dengan cepat dan tidur dengan secukupnya. 

Huurrmm aku nak merungut lebih-lebih kat sini pun tak bagus jugak sebab ni adalah rezeki yang Allah bagi. Kang kalau banyak sangat merungut nanti takde order langsung baru la nak menyesal.

Alang-alang rezeki tengah mengalir masuk ni, aku kena go on je la walaupun badan dan otak jadi penat sikit. Itu belum lagi ambil kira rancangan aku yang pending dan tak tahu bila nak buat. 

Plannya aku nak up satu website atau blog dengan domain Detik Instax dot com. Fungsi website tu lebih kepada promosi gambar yang aku sedang buat ni tapi dalam masa yang sama ada blog post contohnya kalau aku dan wife pergi kenduri dan ambil beberapa gambar, aku akan print dan tulis blog post kat website tu.

Selain tu segala info mengenai ukuran gambar, senarai pakej, promosi dan contoh-contoh gambar mengikut pakej aku akan letak kat website tu jugak supaya mudah customer untuk rujuk nanti. 

Sejauh mana berkesan cara tu aku sendiri tak pasti lagi tapi disebabkan aku suka mencuba jadi aku akan proceed je dulu dan tengok hasilnya nanti. Kiranya ni try and error je la.

Sekarang ni aku tengah cari masa yang sesuai dan mood yang baik untuk bangunkan website tu. Aku expect mungkin lepas Raya Aidilfitri nanti kot memandangkan bulan puasa ni aku memang penat sangat.

Sekian. Nak rehat dan tidur awal malam ni. 

You Might Also Like

0 ulasan