Selasa, 6 Januari 2015

Kembali Kerja Shif Malam


Masuk bulan Januari, shif aku bertukar kembali kepada shif malam. Kalau bulan lepas dapat shif petang dan bulan sebelum tu dapat waktu pagi. Memang tiap bulan akan bertukar shif dan akan pusing ikut giliran.

Mungkin ada yang fikir shif malam ni tak menyeronokkan dan menganggu kitaran waktu tidur. Tapi bagi aku, ada jugak kebaikannya kerana waktu malam agak sunyi jadi boleh fokus buat kerja tanpa ada gangguan orang lain.

Selain tu sudah tentu la bayaran pon ada lebihnya. Kiranya kalau dapat shif malam, gaji pon akan lumayam berbanding shif waktu pejabat biasa. Haha part gaji tu yang paling syok. Lagipun aku masih bujang jadi takde masalah pun kalau kerja malam sebenarnya. Okeh nak sambung kerja plak.

Sent from Asus Zenfone 6 Smartphone. Posted via Blogaway
Comments
0 Comments

0 ulasan:

 
Related Posts with Thumbnails