Bertukar ke UMobile

3:21 PG

Straight to the point aku dah bertukar dari celcom ke umobile. Sebabnye ?? Sebab pelan bis blackberry umobile lagi murah daripada bis celcom. Tapi no celcom lama masih digunakan di telefon lampu suluh cuma blackberry kesayangan menggunakan umobile. Kalau bab internet, fon blackberry merupakan keutamaan bagi aku dan no 2 adalah komputer. Kiranya kalau komputer takde internet tu no hal punye asalkan fon di tangan ade akses internet.

Cakap pasal murah, dengan umobile hanya perlu belanja rm 19 sebulan dan rm 34 untuk 2 bulan blackberry bis subscription. Kalau celcom sebulan rm 25 dan 2 bulan = rm 50. Nampak x beza yang ketara kat situ ? Pasal servis pula aku x dapat nak komen sebab baru je guna hari ni tapi sebelum ni ada tanya kawan-kawan yang guna dan diorang kata servis agak bagus. Ceh macam promote plak kan ? Tapi aku hanya share je. Bagi aku memang sangat memerlukan pelan internet yang murah sebab nak save duit. Maklum la keje x lagi x leh la nak guna yang mahal2 sangat.

P/s : yey dah aktif untuk bis blackberry 2 bulan.


Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

You Might Also Like

3 ulasan

  1. assalamualaikum.

    adik tia pun guna UMOBILE ni. lebih sebulan juga dia dah guna. setakat ni macam okey je sebab dia tak ada complain apa2. handphone dia pun asyik bunyi aje. whtsapp laa , wechat laa , instagram lah =='

    BalasPadam
  2. seronok pulak den dengan umobile nii .... ^^

    BalasPadam
  3. tia : hehe setakat ni masih elok la. harap2 dalam tempoh percubaan 2 bulan ni xde banyak masalah

    nazeera : pakai umobile jgk ke ? sy baru lg

    BalasPadam