Jiwa Kacau Mula Menyerang

11:36 PTG

Draf peperiksaan sudah keluar semalam. Eh semalam ke ? entah aku sendiri pun tak pasti tapi memang dah keluar la benda tu. Kiranya draf ni sebagai perancangan awal jadual peperiksaan dan masih tak confirm lagi. Kalau nak buat pertukaran jadual peperiksaan, sekarang la masanya. Bila dah final draft memang tak dapat tukar ape dah dan kalau dalam 1 hari tu ade 3 paper sekalipun, memang naya la jawabnye.

Kalau tengok kat draf yang baru keluar tu, aku dah jadi gelabah sikit. Sikit je la gelabah tu, takde nak banyak. Aku gelabah sebab paper habis lambat pada 15 Jun dan hari praktikal pulak 18 Jun. So bila masa aku nak balik ke Terengganu ? Aku tak kisah sangat pun kalau sebelum ni tak balik rumah tapi sebaiknya dan seeloknya sebelum pergi ke praktikal untuk menuntut ilmu baru tu aku nak la jugak balik rumah untuk dapat restu mak ayah sebelum menjalani latihan industri di Ampang. Ayat minta restu macam nak pergi meminang anak dara orang je ~

So bila dah jadi macam ni, kepala aku jadi kacau la sikit. Memang kalau boleh sebelum pergi praktikal tu nak balik rumah dulu tapi tengokkan draf peperiksaan tu jadi serabut terus. Harap2 la next draft akan ada perubahan dan jadual peperiksaan pun diawalkan sikit supaya aku ada peluang untuk balik sekejap.

saiko x ? saiko x ? tapi ni bukan meja study aku la. haha

p/s : Ade 2 minggu lebih lagi dan ade 3 projek bagi 3 subjek. tata ~

You Might Also Like

6 ulasan

  1. hahaa,,memang saiko time study..selamat dah kejer
    http://zubir5588.blogspot.com/2012/05/segmen-khas-blogger-wanita-seluruh.html

    BalasPadam
  2. hahaa,,memang saiko time study..selamat dah kejer
    http://zubir5588.blogspot.com/2012/05/segmen-khas-blogger-wanita-seluruh.html

    BalasPadam
  3. Selamat Berjaya dan jangan seiko2 :)

    BalasPadam
  4. aku hbis 16...lagi la wei...nk kena g KL lagi...adus...awal 2 3 hari sebelum LI dah ok dah...nk g melawat kawasan lagi...tah mana2 lagi kwasan LI aku 2..hu

    BalasPadam
  5. mr Z : hehe thanx

    muttallif : thanx :)

    azi : aku pun x tahu lagi kat mana lokasi tempat LI tu =_=

    pha is : rilek dah ni. thanx

    BalasPadam