Wayang dan jalan-jalan

7:13 PTG

Hujung minggu tak tahu nak buat apa jadi aku ikut gf pergi ke jitra, kedah untuk habiskan masa kat sana. Dengar kata nak pergi tengok wayang tapi tak tahu la nak tengok cerita apa. Aku hanya ikut je sebab tak tahu nak buat apa kat rumah. At least ada luangkan masa juga pergi jalan-jalan.

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

You Might Also Like

5 ulasan

  1. kat perlis takde wayang ke??

    haha

    BalasPadam
  2. seronoknya jalan2 ngan gf, hehe

    BalasPadam
  3. kat ganu ni pun tak ade wayang..tunggu balik cuti je la

    BalasPadam
  4. brdue je ke?bhaye tu..huhu
    eh,ce tngok no follower freaky..1508..beday caya la tu..ahaha
    ok,sorry mnyemak..^_^

    BalasPadam