Sabtu, 24 September 2011

Wayang dan jalan-jalan

Hujung minggu tak tahu nak buat apa jadi aku ikut gf pergi ke jitra, kedah untuk habiskan masa kat sana. Dengar kata nak pergi tengok wayang tapi tak tahu la nak tengok cerita apa. Aku hanya ikut je sebab tak tahu nak buat apa kat rumah. At least ada luangkan masa juga pergi jalan-jalan.

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
5 Comments

5 ulasan:

IMANSHAH berkata...

kat perlis takde wayang ke??

haha

emy|farid berkata...

seronoknya jalan2 ngan gf, hehe

Eera Shera berkata...

kat ganu ni pun tak ade wayang..tunggu balik cuti je la

Cik Kasih berkata...

brdue je ke?bhaye tu..huhu
eh,ce tngok no follower freaky..1508..beday caya la tu..ahaha
ok,sorry mnyemak..^_^

[sutera kasih] berkata...

nk tgk bini2ku gangster -_-"

 
Related Posts with Thumbnails