Jenis Perfume dan Peribadi

9:35 PTG

Terlebih dahulu, nak ucapkan terima kasih banyak-banyak yang amat sangat kepada tuan punya blog Senyum-Senyum , Ini Kisah Tia dan juga Azrin Rahim kerana banyak memberi bantuan semasa aku tengah penin dengan coding html yang not found tadi. Jangan lupa lawat mereka tau !!! Ok kali ni nak cakap pasal jenis perfume dan peribadi orang yang memakainya :

http://www.laymark.com/i/o/06.gif

1. Oriental
Siapa yang suka pakai perfume kategori oriental digambarkan sebagai seorang yang seksi, eksotik, dan gigih. Mereka yang gemarkan bauan sebegini iaitu bauan seperti vanilla, musk dan bau bunga-bungaan yang keras tergolong dalam kategori ini.

2. Hijau Nature
Si pemakai perfume ini sukakan kesegaran dan tenaga. Oleh itu wangian ini melambangkan individu tersebut gemarkan aktiviti luar

3.
Bunga-bunga
Pemakai perfume aroma bunga-bungaan akan memperlihatkan diri mereka lebih feminin dan romantik serta sayangkan pasangannya

4. Kayu-kayan
Si pemakai perfume kategori kayu-kayan ni memang gemarkan bau-bauan sebegini. Ini menunjukkan mereka gemarkan kebebasan dan mungkin mereka juga terdiri dari individu yang sukakan aktiviti yang lasak.

5.
Buah-buahan
Pemakai perfume katgori buah-buahan suka memperlihatkan diri mereka lebih segar dan bersemangat. Mereka juga seorang yang sangat mudah memberi senyuman kepada orang ramai.

6. Oceanic
Pemakai yang menggunakan perfume kategori ini merupakan individu yang cintakan alam sekitar. Hatinya sangat lembut dan peribadinya juga sopan-santun.

You Might Also Like

10 ulasan

  1. akak suka 1 drop perfume...hehehee

    BalasPadam
  2. lau tak pakai camne? eh eh, ko pakai nuff balik eh?

    nape?

    BalasPadam
  3. kuikui..thankx mention..sama2 tolong bro..hehe btw, cantik ah blog hang skrng nie.. oits, lari tajuk jap..sebenarnya ayie asuka pky yg buah-buahan.. n then tadi juga ad orng belikan perfume..huhu masyuk..

    BalasPadam
  4. aku suke bodyshop punye perfume..wangii :D

    BalasPadam
  5. aku suka campurkan semua sekali ...baru best

    BalasPadam
  6. hehee . thanks for mention ;)
    alahai , Tia tak pandai tilik perfume tu dalam kategori mana . hehee ..

    asalkan wangi sudah oh dan tak over oke ..

    BalasPadam
  7. saya pakai green ^^
    *product AVON je ;]

    BalasPadam
  8. haha. yes, absolutely, aku memang suke wood fragrance, so aku pilih Dsquared2 she wood. try la. memang best sangat. just available in SASA!

    BalasPadam
  9. haha. yes, absolutely, aku memang suke wood fragrance, so aku pilih Dsquared2 she wood. try la. memang best sangat. just available in SASA!

    BalasPadam