Khamis, 22 September 2016

Cuti-Cuti Melaka Dengan Budak Ofis

3 September yang lepas aku dan lagi 3 orang budak ofis pergi Melaka. Pergi sana dengan 2 tujuan, kenduri kahwin budak ofis dan jalan-jalan pusing melaka. Tinggal kat sana selama 1 malam dan lepas je kenduri tu dalam tengah hari, kitorang jalan-jalan ke bandar Melaka dengan berjalan kaki je sepanjang sungai Melaka tu. Penat tu memang la penat tapi seronok sebab pergi dengan membe dan tujuan aku ke sana mesti la nak tangkap gambar dan video.



Cakap pasal video, ni haaa video blog yang aku rakam sepanjang cuti di Melaka hari tu. Enjoy :


p/s : Oktober mungkin ke Penang lagi.
Comments
2 Comments

2 ulasan:

IK Tia berkata...

Cuti sakan tau. Patutlah lama menghilang.

Muhd Firdaus berkata...

Tia : hehe takde sakan sangat. biasa2 je cuti skali skala.

 
Related Posts with Thumbnails