Jumaat, 16 September 2016

Air Terjun Hulu Langat Merdeka 2016

31 Ogos yang lepas iaitu pada hari merdeka, aku dan ernie pergi mandi manda dekat Sungai Gabai, Hulu Langat. Saja pergi sana lepas gian sebab dah lama badan tak kena siram dengan air terjun. Lagipun cuaca kat Selangor ni panas jadi sesuai sangat la kalau pergi berendam kat sana.

Disebabkan hari tu cuti umum, aku sampai dalam tengah hari dapat tengok ramai jugak yang datang. Yang berkeluarga dan bawak anak-anak kebanyakannya mandi di aras bawah je. Aku dan ernie gigih panjat ke atas sikit sebab nak tengok suasana kat atas, maklum la pertama kali datang sini.

Lepas sampai atas sana dan cari port yang sesuai, terus terjun ke dalam air yang sejuk. Kitorang mandi dalam 2 jam lebih jugak dan bila nak pukul 3 petang, aku dan ernie turun untuk keluar makan sebab perut dah lapar lepas 2 jam duk berendam. Bawah ni video yang sempat aku rakam sepanjang main air terjun kat sana. Enjoy !!!!


p/s : Next air terjun Lata Belatan di Besut, Terengganu pulak.
Comments
0 Comments

0 ulasan:

 
Related Posts with Thumbnails