Rabu, 13 Mac 2013

Koko Crunch di Tengah Malam

Orang lain makan koko crunch waktu sarapan pagi tapi aku pulak pergi bantai koko crunch dengan susu segar waktu malam, tengah malam pulak tu. Ni kali ke 2 aku makan koko crunch pada tahun 2013 dan kali pertama dalam minggu lepas. Tahun 2012 yang lepas rasanya aku x makan langsung pun. Entah la tiba-tiba rasa nak makan sebab teringat kenangan sarapan pagi masa duk asrama zaman sekolah 5 tahun yang lepas.

Dulu waktu duk asrama memang ada sarapan pagi dengan koko crunch brsama susu suam-suam panas dan feeling dia memang cukup best. Best sebab susu tu segar dan rasa coklat yang mencurah-curah ke ladang gandum. Tapi bila dah habis zaman sekolah memang x makan dah macam tu dan minggu lepas aku jadi teringin nak makan balik sebab teringat punya pasal. Nasib baik mudah je nak cari kat kedai, susu GoodDay kotak kecik pastu sekotak kecik koko crunch dan .... Siap untuk dimakan.

P/s : lepas ni nak rasa corn flakes la plak.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Comments
4 Comments

4 ulasan:

Jay Ar berkata...

Hahahaha..mkn mlm2 memang best, cara terbaik utk menambahkan kehenseman dan kemontelan wajah si-jejaka....

Freaky berkata...

huhu kemontelan tu yang x bestnya JR. bila la nak kurus

diana berkata...

makan waktu malam lepas makan tidur..insyaAllah...
makin gebu la nanti..hehehe

Freaky berkata...

haha jangan doa mcm tu kak. x nak gebu

 
Related Posts with Thumbnails